شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۴۴۱۷
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۲ - ۱۱:۵۹
 شوشان: رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان از برگزاری اجتماع بزرگ مردم شهرستان اهواز در روز اربعین خبر داد.

حجت الاسلام سعید جعفری، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان از برگزاری اجتماع بزرگ مردم شهرستان اهواز در روز اربعین خبر داد.

وی با بیان این که اجتماع عزادران حسینی در اهواز کار بسیار بزرگی است، اظهار داشت: این مراسم دوشنبه، دوم دی ماه در خیابان طالقانی جنب حسینیه ثارالله برگزار می شود.

حجت الاسلام جعفری به همکاری هیأت های عزاداری در برپایی اجتماع بزرگ عزادارن در اربعین حسینی اشاره و تصریح کرد: این مراسم از ساعت 9 صبح آغاز و تا اذان ظهر ادامه خواهد داشت.

 رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان با اشاره به بازتاب این مراسم در رسانه گوناگون گفت: اجتماع بزرگ عزاداران حسینی در اهواز از شبکه استانی و دیگر شبکه های سراسری به صورت زنده پخش می شود.

حجت الاسلام جعفری در ادامه تصریح کرد: حاج صادق آهنگران و نزار قطری از مداحان بین المللی در این مراسم به اجرایی ویژه خواهند پرداخت.

وی با اشاره به دیگر برنامه های این مراسم گفت: قرائت زیارت اربعین و حضور نمادین کاروان اهل بیت(س)، از دیگر برنامه هایی است که در اجتماع بزرگ عزادارن حسینی در اهواز برگزار می شود.

حجت الاسلام جعفری به اهمیت قرائت زیارت اربعین اشاره و با بیان این که قرائت این دعا از نشانه های مؤمن است، اظهار داشت: تدبر و اندیشه در فرازهای زیارت اربعین سبب معرفت افزایی انسان می شود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار