شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۴۵۱
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۰۹:۱۷

بخشدار زیدون گفت: سپاه پاسداران عطیه الهی به انقلاب اسلامی برای حفظ دستاوردهای آن بود.

به گزارش فارس ، فریدون توکلیان پیش از ظهر امروز در گردهمایی بسیجیان زیدون اظهار کرد: تاسیس سپاه پاسداران عطیه الهی بود که به فرمان امام خمینی (ره) برای حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی صورت گرفت.

وی با بیان اینکه سپاه نهادی نظامی بوده که بار فرهنگی و وظیفه حفظ ارزش‌های اسلامی را دارد، افزود: این نهاد نظامی برای حفاظت از شهرها از توطئه‌های وابستگان شاه فانی تشکیل شد و هیچ‌کس به ابعاد وجودی و برکات سپاه به این وسعت که امروز مشاهده می‌کنیم، فکر نمی‌کرد.

توکلیان تصریح کرد: امام خمینی ‌(ره) با بصیرت، دوراندیشی و الهامات معنوی و عرفانی که داشت سپاه پاسداران را تاسیس و انقلاب اسلامی، کشور و ملت ایران را برای همیشه بیمه کرد.

وی خاطرنشان کرد: امروز شعاع نورافشانی، اقتدار جهانی و بروز استعدادهای سپاه باعث شده است که دوست و دشمن به پایه‌ای بودن تصمیمات بنیانگذار انقلاب اسلامی معترف باشند.

بخشدار زیدون در ادامه با بیان اینکه در هشت سال دفاع مقدس نقش سپاه بسیار تعیین کننده بود، تصریح کرد: سپاه در حفاظت از کیان و تمامیت ارضی کشور در برابر وابستگان به منافقان و وابستگان داخلی مسیر را خوب طی کرده و عملکرد مناسبی از خود نشان داده است.

وی ادامه داد: سپاه در بصیرت‌بخشی و حمایت از ولایت و کشور بسیار موثر بوده است تا جایی که استکبار جهانی بزرگ‌ترین مانع براندازی حکومت اسلامی در کشور را این نهاد می‌داند.

توکلیان افزود: پاسداران به عشق دفاع از اسلام و تبعیت از فرمان امام خمینی (ره) تا رسیدن به شهادت در سپاه ثبت‌نام کرده و این نهاد را به نهادی مقدس تبدیل کردند، به گونه‌ای که اخلاص، شجاعت، روحیه شهادت‌طلبی، دوری از دنیا، ایثار و کار برای خدا و خدمت به کشور از ویژگی‌های سپاه پاسداران شد.

وی خاطرنشان کرد: سپاه در واقع مدافع ارزش‌های الهی است و مردان بزرگی از این نهاد پا به عرصه وجود و تاریخ ایران اسلامی گذاشتند که برای همیشه باعث افتخار کشورند.

بخشدار زیدون با اشاره به سخنان بنیانگذار انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه اگر سپاه نبود، کشور نیز نبود، اظهار کرد: لازمه این عبارت زیبا و افتخار‌آمیز برای سپاه، استمرار آن در خط ولایت، اشاعه و ترویج معنویت به عنوان یک نهاد مقدس و خدمت به مردم در تمام عرصه‌ها است.

وی بیان کرد: سپاه در سازندگی و مسائل فرهنگی پیشرو بوده و با هدایت بسیج در زیرپوشش قرار دادن جوانان و نوجوانان کشور، نقش بسیار مفیدی در برابر تهاجم فرهنگی دارد.

توکلیان در پایان با اشاره به بیداری اسلامی در منطقه افزود: کشورهای منطقه برای حفظ انقلاب خود از توطئه‌ها باید از تجارب تشکیل سپاه استفاده کنند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار