اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۴۵۸۱
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۲ - ۱۵:۴۰
شوشان: مسئول بهداشت مدارس دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: برخی مدارس آبادان مشکل فاضلاب دارند.

سحر حمیدی در جلسه شورای آموزش و پرورش که با حضور مسئولان و اعضای این شورا در محل سالن جلسات اداره آموزش و پرورش آبادان برگزار شد اظهار کرد: تعدادی از مدارس آبادان با مشکل فاضلاب روبرو هستند و با وجود پیگیری‌های انجام شده مشکل هنوز رفع نشده است.

وی افزود: مدرسه علوی، شهید فهمیده، فروغی، آیت‌الله جمی، امیرکبیر و آزادی مدارسی هستند که مشکل فاضلاب دارند و از مسئولان آبفا می‌خواهیم در این خصوص چاره‌اندیشی کنند.

مسئول بهداشت مدارس دانشکده علوم پزشکی آبادان ادامه داد: علاوه بر این مدرسه شهید فهمیده نیز با مشکل برق مواجه است که این مشکل از سال گذشته وجود داشته و تاکنون ادامه دارد.

حمیدی تصریح‌کرد: یکی دیگر از مشکلاتی که در زمینه بهداشتی در مدارس وجود دارد موش‌هایی هستند که به مدارس شهر رخنه کرده‌اند.

وی اضافه‌کرد: این معضل تنها به تعدادی از مدارس محدود نمی‌شود بلکه مدارس نمونه ما همچون شاهد و ایمان نیز با این مسئله دست به گریبان هستند.

به گزارش فارس , مسئول بهداشت مدارس دانشکده علوم پزشکی آبادان خاطرنشان‌کرد: از مسئولان شهرداری می‌خواهیم در این زمینه چاره‌اندیشی کنند.

حمیدی افزود: با توجه به قرارگرفتن در فصل امتحانات لازم است که دانش‌آموزان و والدین آنها با نحوه صحیح تغذیه در این فصل آشنا شوند.

وی ادامه داد: بر این اساس از صداوسیما می‌خواهیم تا در برنامه‌های روزانه رادیو و تلویزیونی فرصتی نیز برای بیان تغذیه سالم در فصل امتحانات برای افزایش آگاهی‌های مردم اختصاص دهند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار