شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۴۶۴۵
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۲ - ۱۸:۰۱
مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان، از برگزاری برنامه‌های بزرگداشت حماسه یوم الله ۹ دی ماه در ۶۰ نقطه از این استان خبر داد.

به گزارش فارس ، حجت الاسلام سعید جعفری ظهر امروز در نشست خبری ستاد گرامی داشت حماسه 9 دی‌ماه خوزستان که با حضور خبرنگاران رسانه‌های گروهی در دفتر خبرگزاری فارس در این استان برگزار شد، اظهار کرد: برنامه‌های بزرگداشت حماسه یوم الله 9 دی ماه در 60 نقطه از خوزستان برگزار می‌شود.

وی افزود: برای برپایی هر چه بهتر برنامه‌های سالروز حماسه یوم الله 9 دی از 2 ماه پیش فعالیت خود را آغاز کردیم.

رئیس ستاد بزرگداشت حماسه یوم الله 9 دی خوزستان در ادامه به تشریح برنامه‌های این ستاد پرداخت و گفت: مهم‌ترین برنامه اجتماع مردم اهواز در مسجد اعظم است که با حضور اقشار مختلف مردم انجام خواهد شد.

به گفته وی، تجمع مردم ولایت مدار اهواز در صبح روز 9 دی ماه از ساعت 9.30 در مسجد اعظم اهواز واقع در اتوبان آیت‌الله بهبهانی جنب حوزه علمیه آغاز خواهد شد.

جعفری بیان کرد: در این برنامه حجت الاسلام حسین ابراهیمی نماینده رهبر معظم انقلاب در امور افغانستان سخنرانی خواهد کرد.

وی تجلیل از خانواده دانشجوی شهید منصور بروایه یکی از شهدای فتنه بعد از انتخابات ریاست جمهوری سال 1388 را از دیگر برنامه‌های ستاد بزرگداشت حماسه یوم الله 9 دی خوزستان اعلام کرد.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان اضافه کرد: همچنین به مناسبت 9 دی ماه از 30 نفر از افرادی که در بصیرت افزایی مردم در سال 88 نقش داشتند تجلیل خواهد شد.

این روحانی خوزستانی در ادامه گفت: دیدار اعضای ستاد بزرگداشت حماسه یوم الله 9 دی خوزستان با حضرت آیت الله موسوی جزایری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اهواز از دیگر برنامه‌های ماست.

وی بیان کرد: با هماهنگی‌هایی که با صدا و سیمای خوزستان شده است تصاویری از حضور مردم در حماسه 9 دی ماه سال 1388 نیز از شبکه استانی پخش خواهد شد.

رئیس ستاد بزرگداشت حماسه یوم الله 9 دی خوزستان خاطرنشان کرد: برنامه‌های بزرگداشت این روز حماسی در نقاط مختلف استان برگزار می‌شود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار