شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۴۷۵۲
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۲ - ۱۰:۳۹
شوشان: نماينده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شوراي اسلامي از پيگيري متمادي براي افزايش اعتبارات خوزستان در بودجه سال‌ آينده دولت خبر داد.

حجت‌الاسلام سيدمحمد سادات ابراهيمي اظهار کرد: اصلي‌ترين عامل استعفاي نمايندگان مجلس شوراي اسلامي از حوزه‌هاي انتخابيه خوزستان کاهش چشم‌گير اعتبارات خوزستان بود که به صورت مجدانه براي افزايش اعتبارات در حال پيگيري هستيم.وي افزود: خوزستان کمبودهاي زيادي دارد که بايد با توجه و اختصاص اعتبار اين مشکلات برطرف شود ولي در بودجه ارائه شده دولت به مجلس شوراي اسلامي خبري از اين توجه خاص نبود و اميدواريم که اين مشکلات در قانون بودجه تصويبي مجلس شوراي اسلامي برطرف شود.

وي با اشاره به اينکه بايد در کميسيون تلفيق مجلس شوراي اسلامي خوزستان نمايندگاني داشته باشد، خاطر نشان کرد: در سال‌جاري خوزستان دو عضو در کميسيون تلفيق دارد و اين دو عضو يکي اسماعيل جليلي نماينده شهرهاي مسجدسليمان، لالي و انديکا و ديگري عباس پاپي‌زاده نماينده شهرستان دزفول در مجلس شوراي اسلامي است.

سادات ابراهيمي با اشاره به اينکه بايد به محروميت‌هاي مضاعف خوزستان توجه خاص شود، تاکيد کرد: بايد به مشکلات استان به ويژه معضلات در بخش راه، آب، زيرساخت‌هاي مورد نياز براي توسعه استان توجه ويژه شود و در اين زمينه اعتبارات بايد به اين بخش‌ها تزريق شود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار