شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۴۷۷۲
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۲ - ۱۲:۱۰
شوشان: با حضور دکتر فرجی دانا،‌ وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و جمعی از مسوولان حوزه علم و فناوری کشور از، 47 پژوهشگر برتر، مدیر پژوهشی و موسسه پژوهشی،با اهدای جوایز و دریافت لوح، تقدیر شد.

از جمله این نفرات برتر حوزه پژوهش،خانم دکتر نجمه حمید پژوهشگر برتر گروه علوم‌انسانی دانشیار دانشگاه چمران بود. نجمه حمید متولد سال 1346 شهرستان رامشیر می باشد. وی که در خانواده ای مذهبی و تحصیلکرده دیده بدنیا گشوده است و در کنار تحصیل به جد ورزش را هم پیگیری می کند، با پشتکار زیاد توانست به مدارج بالای علمی و مدیریتی دست یابد.

نجمه حمید که در بین دانشجویان به سختکوشی و حسن اخلاق شهره است، 14 عنوان کتاب در زمینه های آسیب روانی، درمان شناختی رفتاری، گروه درمانی، قرآن و سلامت روان،روانشناسی مرضی کودکان و...تالیف کرده است.

وی تاکنون 67 مقاله پژوهشی در فصلنامه ها،کنفرانس ها، مجلات داخلی و خارجی و غیره به چاپ رسانده است و در بیش از 40 همایش بین المللی و ملی شرکت داشته داشته است.

دکتر حمید در حال حاضر دانشیار دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی دانشگاه چمران اهواز است. وی  که سابقه عضویت در شورای شهر اهواز را هم درکارنامه پر افتخارش دارد، در هفته پژوهش سال 92 مورد تقدیر وزیر علوم قرار گرفت و افتخاری دیگر را برای استان غنی و زر خیز خوزستان رقم زد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار