شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۴۷۹
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۰۶:۲۵

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان از آغاز آیین بزرگداشت اردیبهشت تئاتر در استان همزمان با سراسر کشور خبر داد.

سید لطف‌الله سپهر در گفت و گو با فارس اظهار کرد: برگزاری مراسم اردیبهشت تئاتر ایران، اتفاق مبارکی است که طی آن تجدید دیدار و هم‌اندیشی هنرمندان عرصه تئاتر، قدردانی و تجلیل از فعالان و تاثیرگذاران بر این هنر، ترغیب و تشویق نهادهای فرهنگی و مدیران مرتبط برای مشارکت در برنامه های مربوط به هنرهای نمایشی صورت می‌گیرد.

وی افزود: همچنین از گروه‌هایی که در شهرستان‌ها اجرای عمومی داشته و نیز از گروه‌های نمایشی که در جشنواره‌های ملی و بین‌المللی مقام کسب کرده‌اند نیز در این آیین تجلیل می‌شود.

رئیس ستاد بزرگداشت روز جهانی تئاتر در خوزستان اضافه کرد: روز گذشته این مراسم در شهرهای رامشیر و رامهرمز برگزار شد که علاوه بر تجلیل از پیشکسوتان و هنرمندان فعال در عرصه نمایش، از خادمان هنر نیز تشکر شد.

آیین بزرگداشت اردیبهشت تئاتر از روز گذشته 10 اردیبهشت ماده در شهرستان‌های خوزستان آغاز و تا 25 اردیبهشت ماه ادامه دارد.

طبق برنامه زمان‌بندی اعلام شده برای مراسم اردیبهشت تئاتر در استان خوزستان‌، این مراسم 12 اردیبهشت ماه در گتوند، 14اردیبهشت در خرمشهر، 15 اردیبهشت در شهرهای مسجدسلیمان، اندیمشک و شوش، 16اردیبهشت در شادگان و آبادان، 17 اردیبهشت در باغملک، ایذه و لالی، 18 اردیبهشت در امیدیه، آغاجاری و هویزه، 19 اردیبهشت در هندیجان، 20 اردیبهشت در سوسنگرد و ماهشهر، 22 اردیبهشت در شوشتر، دزفول و اهواز برگزار می شود.

همچنین مراسم استانی اردیبهشت تئاتر خوزستان، 25اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد که در این مراسم نیز از منتخبین شهرستان‌ها و خادمان عرصه هنر نمایش در خوزستان تجلیل می‌شود.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار