شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۴۷۹۸
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۲ - ۱۳:۴۹

شوشان: معاون مشارکت‌های مردمی اداره‌کل بهزیستی خوزستان از راه‌اندازی خانه خیرین استان با هدف ایجاد پیوند میان موسسات خیریه و ایجاد انسجام در فعالیت خیرخواهانه خبر داد.

مهران کریمیان در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: حدود 120 موسسه خیریه از مجموعه بهزیستی و تعدای خارج از این مجموعه در استان به صورت پراکنده در حال فعالیت هستند. با توجه به این‌که سامان‌دهی این موسسات در پیشبرد اهداف آنها بسیار اهمیت دارد،‌ راه‌اندازی خانه خیرین استان در دستور کار اداره‌کل بهزیستی خوزستان قرار گرفت.

وی ادامه داد: با راه‌اندازی خانه خیرین خوزستان، موسسات خیریه ارتباط و تعامل بیشتری با یکدیگر برقرار خواهند کرد. همچنین این وضعیت برای موسسات کوچک فراهم شده که از تجارب موسسات قوی‌تر و قدیمی‌تر در روند انجام امور خیریه در استان استفاده کنند.

معاون مشارکت‌های مردمی اداره‌کل بهزیستی خوزستان گفت: از این پس برگزاری نمایشگاه‌های خیریه و اقدامات حمایتی به صورت کاملا منسجم انجام خواهد شد.

وی افزود: انتخابات هیات مدیره خانه خیرین استان خوزستان نیز انجام شده است و موسسات می‌توانند از طریق اداره‌کل بهزیستی استان با این مرکز ارتباط برقرار کنند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار