شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۴۸۸۵
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۲ - ۱۸:۰۹
به گزارش سرویس اخبار رسیده به شوشان ، سید خلف موسوی شهردار اهواز از معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری بازدید و طی نشستی در جریان مشکلات این معاونت قرار گرفت.
به گزارش سایت شهرداری اهواز ، موسوی شهردار اهواز ضمن بازدید از بخشهای مختلف معاونت اموراجتماعی و فرهنگی طی نشستی با مدیران و کارشناسان این معاونت ضمن تبریک به مناسبت حلول ماه ربیع الاول و تقدیر و تشکر از زحمات آهن جان سرپرست معاونت فرهنگی گفت:معاونت فرهنگی و اجتماعی حوزه ای بسیار وسیع و متنوع است که کارش با سایر قسمتهای شهرداری تفاوت عمده ای دارد.وی در ادامه گفت:شهر موجودی زنده است که نسبت به همه پدیده ها عکس العمل نشان می دهد کارکردن با این مقوله مستلزم داشتن اطلاعات کافی است. اینجا باید مجموعه ای از اهل خرد و دانش دورهم جمع شوند و با برنامه ریزی منظم همچنین ارتباط با مراکز علمی و دانشگاهی و حوزوی برای شهر اهواز برنامه ریزی کنند.وظیفه ما در شهرداری این است که خودمان برنامه ریز واثرگزار باشیم نه اینکه برنامه های دیگران را اجرا کنیم.
شهردار اهواز در ادامه گفت: مجموعه معاونت فرهنگی باید از روزمرگی خارج شود کارشناسان باید با تفکر اساسی کاری کنند که مردم شاد و با نشاط شوند. اگر مردم با نشاط نباشند و روحیه محکم و قوی نداشته باشند روی همه چیز اثرگزار خواهد بود و آسیبها و بیماری های اجتماعی از اینجا نشات خواهد گرفت.
سید خلف موسوی همچنین افزود:اهواز جاذبه های شیرینی دارد که میتوان از آنها استفاده کرد ولی فکر ومشارکت شهروندان را می طلبد.معاونت فرهنگی شهرداری باید از این حالت خارج شودو با تفکر وبرنامه ریزی تحولی را در مجموعه شهر اهواز ایجاد نماید.همچنین با توجه به ارتباط این حوزه با جوانان بایدبرای آنها برنامه ریزی نمود و فعالیتهای فرهنگی را از محلات شهر اهواز آغاز کرد.
وی ضمن تاکید بر الگو برداری از تجربه های موفق سایر شهرها گفت: مشکلات شهر اهواز مشکلاتی است که به همت شما حل خواهد شد همه باید تلاش کنیم و برای ساختن شهر ایده بدهیم.
شهردار با تاکید براجرای برنامه های شاد وبا نشاط برای عید نوروز گفت : باید تلاش کنیم شهراهواز به بهترین شکل هم به لحاظ فرهنگی و هم عمرانی ساخته شود.
موسوی همچنین در این نشست بر راه اندازی سازمان فرهنگی ورزشی تاکید کرد. 
در ادامه این نشست آهن جان سرپرست معاونت اموراجتماعی وفرهنگی شهرداری ضمن ارائه گزارشی از وضعیت این معاونت و فعالیتهای انجام شده اخیر گفت: کار فرهنگی کاری است که با روح مردم در ارتباط است و کار شهرداری هم فقط ساخت و ساز نیست بلکه کار فرهنگی هم از اهمیت خاصی برخوردار است.ما معتقدیم که باید با تلاش تمامی نیروها در معاونت فرهنگی در راستای خدمت رسانی به مردم کار کنیم . امید واریم مشکلاتی که در شهر اهواز وجود دراد را بتوانیم با راه اندازی شورای محلات و کار فرهنگی در ارتباط با مردم حل کنیم .
وی در ادامه گفت : طی 28 روز که سرپرستی معاونت اموراجتماعی وفرهنگی شهرداری را برعهده گرفتم اقداماتی بسیاری در معاونت از جمله اعزام تیم والیبال به شهرداری کرج ، راه اندازی سالن بدنسازی در ملی راه ، آمادگی میزبانی مسابقات فوتسال ، آماده سازی زمین چمن پارک نشاط در منطقه 6 ، برگزاری مراسمات سوگواری اربعین حسینی در مناطق ، راه اندازی مجدد کتاب اتوبوس ، برپایی نمایشگاه و نشست تخصصی در خصوص حماسه 9 دی ، آمادگی برگزاری مسابقه سفر دریایی، برگزاری زنگ کتاب در مدارس شهردار خانواده وشهردار مدرسه ، نیازسنجی نصب تابلوهای فرهنگی در پارک ها ، مطالعات ساماندهی قایق های تفریحی در رودخانه کارون و ... را انجام داده ایم .
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار