شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۴۹۷۹
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۲ - ۲۱:۲۶
شوشان- هندیجان - صادقی: امام جمعه هندیجان در ششمین جلسه شورای فرهنگ عمومی خطاب به مسئولین گفت:همه ما باید با چنگ زدن به ریسمان الهی با همدیگر متحد شویم و از تفرقه و خود رأی بودن پرهیز کنیم .
حجت الاسلام و المسلمین علی شمیل پور افزود:ما باید با توکل به خدا و پیروی از احکام اسلامی زیر پرچم ولایت حرکت کرده و با نیت های پاک وخالص وظایف محوله را به نحو احسن انجام بدهیم.
وی ادامه داد:مسئول شدن خوشحالی ندارد و نمی دانم برخی که مسئول می شوند چرا خوشحال می شوند و یا به آنها تبریک می گویند،نباید اینگونه باشد و باید گریه کنند اینها در روز قیامت پاسخگو اعمال و رفتار و مسئولیت کاری خود هستند. اما اگرکاری برای خدا باشد هیچ قدرتی نمی تواند جلوی شما را بگیرد.
امام جمعه هندیجان بیان داشت:کلاسهای قرآنی باید سازماندهی بشوند و وحدت رویه داشته و بر اساس قانون و دستورالعمل های قانونی و صحیح صورت بگیرد و یک نفر یا یک گروه نباید در همه مراکز قرآنی مربی و یا متربی باشند.سازماندهی کلاس های قرآنی در یک جا تجمیع بشود و اعتبارات باید به امام جمعه گزارش داده بشود تا بتوان بر اساس منابع و اعتبارات موجود برنامه ریزی کرد.
وی تاکید کرد:هیأت های مذهبی سازماندهی و براساس قانون و قوانین با اعطای کد شناسایی فعالیت های خود را انجام دهند و هر گونه خدمات براساس کد شناسایی به هیأت های مذهبی تعلق خواهد گرفت تا خدایی ناکرده خرافات وارد هیأت های مذهبی ما نشود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار