شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۵۰۳۷
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۲
شوشان - هندیجان - صادقی : امام جمعه موقت شهرستان هندیجان گفت:20 دی ماه شهادت امام حس عسکری(ع)را خدمت حضرت آقا امام زمان(عج)و مقام معظم رهبری و مراجع تفلید و مؤمنین را تسلیت می گوییم.
حجت السلام والمسلمین جعفر بنی سعیدامام جمعه موقت شهرستان هندیجان درخطبه های نمازجمعه این هفته افزود: شهادت امام حسن عسکری (ع)توسط جلاد بنی عباس معتمد عباسی صورت گرفته که متأسفانه مردم اطلاعات دقیقی در مورد زندگی و راه و روش و منش و شهادت ائمه (ع) ندارند که جای تأسف دارد من خواهشمندم که هیئت های مذهبی و تکیه ها در این امر اطلاع رسانی مناسبی داشته باشند .
وی ادامه داد:موضوع دیگر در مورد بازسازی عتبات عالیات بخصوص حرمین عسکرین می باشد که به استان خوزستان اعطا شده است، لذا از مردم متدین خواهش دارم که این فرصت را از دست ندهند و در این امر خیر شرکت کنند.و همچنین9 ربیع الاول آغاز امامت آقا امام زمان (عج) می باشد که به ملت عزیز تبریک عرض می کنم.
بنی سعید تاکیدکرد:میرزا تقی خان فراهانی ملقب به امیرکبیر در روز 20 دی ماه به شهادت رسید و لازم به ذکر است که جوانان در مورد شخصیت بزرگواری مانند امیر کبیر مطالعه داشته باشند و مشاهیر ایران اسلامی را بیشتر بشناسند. 26 دی ماه روز مبارکی برای اسلام و ایران است چرا که در این روز شاه پهلوی خائن از کشور فرار و به کشور مصر پناهنده شد ولذا جوانان اسلامی باید بدانند که این انقلاب به راحتی به دست نیامده و خونهای زیادی ریخته شده و همه ما باید از ارزشهای اسللام و انقلاب پاسداری و مراقبت کنیم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار