شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۵۰۵۳
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۷
 نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: به منظور هماهنگی سفر رئیس جمهور به استان خوزستان نشستی با حضور معاونان و مشاوران استاندار و نمایندگان مردم خوزستان در مجلس برگزار شد.

سید شریف حسینی اظهار کرد: این نشست عصر جمعه برگزار شد که افراد حاضر در آن به تبادل نظر پیرامون سفر این هفته رئیس جمهور به استان خوزستان پرداختند.

وی افزود: در این نشست هماهنگی لازم برای طرح برخی مشکلات استان از سوی مسئولان استانداری و نمایندگان صورت گرفته تا به قول معروف طرح مشکلات اساسی استان از قلم نیفتاده و مسئولان در این مورد به صورت جزیره ای عمل نکنند.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: خوشبختانه برخلاف دوره های قبل، مسئولان استانداری خوزستان با نمایندگان مردم در مجلس هماهنگی و تعامل مناسبی دارند که برگزاری این نشست نیز یکی از مواردی است که نشان دهنده تعامل بالا بین نمایندگان و مسئولان استان است.

حسینی با اشاره به اینکه در گذشته عدم تعامل مسئولان استانی با نمایندگان استان در مجلس ضربات فراوانی را به توسعه و پیشرفت در استان وادر کرده است، تصریح کرد: خوشبختانه با روی کار آمدن دولت جدید، این ناهماهنگی از بین رفته است زیرا در نهایت تلاش همه مدیران نمایندگان استان پیشرفت استان است و نیازی به اختلاف افکنی وجود ندارد.

وی ادامه داد: این تعامل بی شک در سفر این هفته حسن روحانی به استان خوزستان خود را نشان می دهد زیرا هماهنگی خوبی برای طرح مشکلات واقعی و اصلی خوزستان صورت گرفته است.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: انتظار داریم حضور دولت در استان خوزستان باعث رفع و حل برخی مشکلات اساسی استان خوزستان مثل؛ رفع آلودگی های زیست محیطی، جلوگیری از انتقال آب کارون به سایر استانهای کشور، کیفیت نامناسب آب شرب خوزستان، بیکاری و توقف اجرای برخی پروژه های بزرگ استان شود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار