شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۵۱۴۲
تعداد نظرات: ۶ نظر
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۲ - ۱۰:۱۹
سلطانعلی بهمنی از فعالان سیاسی استان خوزستان در مصاحبه با شوشان از اقشار مختلف مردم، کارکنان، دانش آموزان، دانشجویان و جوانان با فرهنگ خوزستان و همه ی فعالان و گروه های سیاسی دعوت کرد در استقبال از رئیس جمهور محترم شرکت کنند.
رئیس "کمیته ی استقبال خودجوش و مردمی" با بیان اینکه این کمیته برنامه های متعددی را با همکاری بخش خصوصی برای استقبال از رئیس جمهوری فراهم کرده است،افزود :حضور سران ون مایندگان عرب و بختیاری در فرودگاه ، موسیقی محلی ، توزیع پوستر ،تراکت و نصب بنر، اهداء دو جلد شاهنامه فردوسی از طرف نمایندگان عشایر بختیاری به آقای دکتر روحانی از جمله برنامه های این کمیته در استقبال از رئیس دولت تدبیر و امید است.
بهمنی با یادآوری اینکه در آخرین شب تبلیغات ریاست جمهوری حدود 5 هزار خودرو در "رژه خودرویی" در اهواز شرکت داشتند گفت: تماس های متعددی برای اجرای خودجوش رژه خودرویی در مراسم استقبال صورت گرفته است که این کمیته به منظور رعایت حقوق شهروندان و جلوگیری از ترافیک در مسیر عبور کاروان رئیس جمهور برنامه ای در این خصوص پیش بینی نکرده است اما در صورتی که این اقدام به صورت خودجوش انجام شود ضمن حمایت از آن، تدابیر لازم را برای ساماندهی رژه خودرویی انجام خواهد داد.
بهمنی با تاءکید بر اینکه مردم بهترین مشاور و امین برای دولت هستند ، به عنوان یک شهروند از مسئولان استان خواست دسترسی مردم به رئیس جمهور را برای بیان مشکلات استان فراهم کنند.
رئیس "کمیته ی استقبال خودجوش و مردمی " از همه ی نیروهای انتظامی و امنیتی خواست با این کمیته برای اجرای برنامه های خود در فضای بیرونی فرودگاه همکاری کنند.
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
انتشار یافته: ۶
comment
comment
سید ابراهیم آل رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۳
comment
2
2
comment توزیع پوستر ،تراکت و نصب بنر به نظر ضروری نیست و در واقع این کار هدر دادن سرمایه ملی است!
اهداء دو جلد شاهنامه فردوسی هم شاید اگر در طوس و در مراسم بزرگداشت این شاعر بزرگ به رئیس جمهور اهدا می شد بهتر بود.
چه زیبا می شد اگر از کتب بزرگان و فرهیختگان خوزستانی، هدیه ای به رسم یادبود به رئیس دولت تقدیم می گردید.
comment
سیدامامی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۳
comment
0
0
comment سیدجان ایشان گفته کمیته مردمیه وارتباطی به صرف هزینه های دولتی نداره.بعدش هم برگزاری بزرگداشت فردوسی هرساله توسط دولت انجام میشه وربطی به اقدامات مردم نهاد نداره.جلو کارخودجوش مردم رو نمیشه گرفت.به نظرمیاداین بنده خدا فقط میخوادکنترل کنه.
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۳
comment
1
0
comment محمود احمدی نژاد و هوادان محمود احمدی نژاد هم آن زمان همین کارها را میکردند و همین حرف ها را میگفتند ( خودجوش ، مردمی ، هزینه بخش خصوصی و مردمی )
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۳
comment
0
0
comment مشکلات کارون فراموش نشود
comment
ستاد مردمی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۳
comment
0
0
comment بهمئی کیه
برا خودشون ستاد تشکیل می دن
این کارا زشته
ستاد مردمی استان چیزی نمیگه
اینا کاسه داغ تر از آش شدن
comment
نظری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۳
comment
0
0
comment ستاد مردمی :سلام .ایشان حرفش خریدار داره ودرجمع فعالان سیاسی قابل اعتماد واحترامن شما چرا جوش میزنی عزیزبرادر. شما هم اگه بتونی چشم حسودت کور بشه .بفرما ماهم پشت سرتیم.بدبختی ماخوزستانی ها همینه که همیگه رو تخریب میکنیم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار