شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۵۲۰۴
تعداد نظرات: ۶ نظر
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۲ - ۰۷:۰۸
 تاخیر برخی اعضای شواری شهر اهواز برای حضور در جلسه علنی این شورا باعث گله مندی رئیس شورای شهر شد.

در بیست و چهارمین جلسه شورای شهر اهواز چند مصوبه کمیسیونهای مختلف شورای در صحن علنی مطرح شد که ارزش گذاری خطوط تاکسیرانی اهواز از جمله این مصوبات بود که با رای گیری اعضای شورای شهر و موافقت آنان از دستور کار خارج شد.

پیش از این قرار بود خطوط تاکسیرانی شهر ارزش گذاری شود که بدیت ترتیب با مصوبه شورای شهر از دستور کار خارج شد.

اما دومین مصوبه شورای شهر به رای گیری در خصوص استعفای سید محمد جواد رضوی از عضویت در کمیسیون ساماندهی مشاغل و صنایع بود که با مخالفت اعضا مواجه شد و به تصویب نرسید. همچنین تاخیر برخی اعضا در جلسه موجب اعتراض و تذکر رامی علاسوند مقدم رئیس شورای شهر شد که با رای گیری از اعضا برای تغییر ساعت برگزاری جلسات روبرو شد که اعضا با تغییر ساعت مخالفت کردند.

علاسوند در این جلسه خواهان حضور به موقع اعضا در جلسات علنی شد. در این جلسه همچنین گزارش گروه های نظارت مناطق 1،2 و 3 شورای شهر قرائت شد. همچنین در این جلسه شهروندانی از کوی گلدشت واقع در منطقه شش شهرداری در جلسه حضور پیدا کردند و خواستار حل مشکلات خود شدند.

علاوه بر نمایندگانی از اتحادیه تاکسیرانی شهر اهواز در جلسه به نمایندگی از رانندگان عضو اتحادیه حضور داشتند که مدیرعامل سازمان تاکسیرانی در سخنانی خواهان عدم تصویب این مصوبه شد.

موسی ممبینی اظهار کرد: تاکسیرانی از ابتدای تاسیس مشکلات زیادی داشته است.

وی با بیان اینکه توان تعاونی تاکسیرانی اهواز را سازمانها گرفته اند، ادامه داد: تعاونی 100 میلیون به اعضا داده که اعضا حتی توان باز پرداخت آن را ندارند.

ممبینی با انتقاد از ارزشگذاری خطوط تاکسیرانی آن را فروش خطوط تاکسیرانی به خود اعضای تعاونی برشمرد.

comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
انتشار یافته: ۶
comment
comment
محسن
|
United States
|
۰۷:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۴
comment
0
0
comment منتظر بودیم رییس محترم شورا در خصوص قراردادهای خدماتی شهرداری که هفته قبل مورد انتقاد خانم ابریشمکار بود توضحیات لازم را ارائه نموده شفاف سازی می کردند. امیدواریم در جلسه قبل در این خصوص شفاف سازی لازم صورت بگیرد.
comment
فرهاد
|
United States
|
۰۸:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۴
comment
0
0
comment واقعا این یک انتظار طبیعی است که شورای محترم شهر گزارشی از وضع فعالیت های عمرانی در شهر بدهند تا مردم بدانند واقعا چه فعالیتی در شهر صورت می گیرد؟ واقعا این پرسش باید پاسخ داده شود که آیا اساسا کاری در شهر انجام می شود؟ به امورات زیربنایی پرداخته می شود؟ اگر آری، پس چرا برای مردم این فعالیتها قابل لمس و مشاهده نیست؟
comment
بهروز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۴
comment
0
0
comment من هم بعنوان یک شهروند از شورای شهر می خواهم در خصوص عملکرد شهرداری نیز توضیح بدهند. واقعا چه کارهای شاخص و چه فعالیت های عمرانی دارد در شهر اجرا می شود؟ پول عوارضی که از ما گربته می شود صرف چه فعالیت هایی می شود که ما نمی بینیم؟!
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۵
comment
0
0
comment شورای شهر فعلا وقتشون صرف [...] محبوب هست
[...] چنان با شطرنج بازی گیجشان کرده که نمیدانند چه کنند
احسنت بر [...] بزرگ مرد شطرنج خوزستان
خود کرده را تدبیر نیست !
comment
حسن سعیداوی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۸
comment
0
0
comment چرادر مورد سیل زدگی مردم گلدشت وبسته شدن راههای ارتباطی انها وفراموش شدن انها چیزی نمی گویید
comment
ناصر عسافی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۲
comment
0
0
comment آیا آسفالت کردن یک کوچه از 10 خیابان کر شاهکاری است روزانه 2 دانش آموز در خیابان ما از شدت خیس شدن در لجن و فاضلاب و کل خیابان به خانه ما وارد می شوند تا خودشان را بشورند.زرگان شهرک شهدا پشت نمایندگی سایپا
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار