شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۵۲۲۷
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۲ - ۰۰:۱۸
رییس جمهور در دیدار روحانیون اهواز:
دکتر حسن روحانی هدف غرب از این اقدام را مقابله با نظام اسلامی , تضعیف نظام و جلوگیری از نفوذ انقلاب درمنطقه و جهان اعلام کرد .
 رییس جمهوری درنشست با علما , فضلا و طلاب استان خوزستان درتالارشهید هاشمی نژاد درسخنانی با تشریح اقدامات غرب علیه اسلام پرداخت و گفت : غرب پدیده اسلام هراسی را درجهان ترویج کرده و همواره ایران هراسی را نیز درکناران ترویج می کند.

دکتر حسن روحانی هدف غرب از این اقدام را مقابله با نظام اسلامی , تضعیف نظام و جلوگیری از نفوذ انقلاب درمنطقه و جهان اعلام کرد .

وی اظهارکرد: غرب درسال های اخیر برای رسیدن به این هدف اسلام را مظهرخشونت و جوانان مسلمان را افرادی خشونت طلب , تروریسم و مشوق افراطی گری معرفی کرده است .

وی با بیان اینکه غرب ازطریق سازمان های جاسوسی خود پدیده خشونت طلبی اسلام را دامن می زند، افزود: فن آوری هسته ای ایران؛ بهانه دیگر غرب برای رسیدن به اهداف اسلام هراسی غرب است.

دکتر روحانی اظهار کرد: غرب برای این که ایران هراسی را درجهان گسترش دهد،تلاش کرد تا به جهانیان القا کند که ایران به دنبال تولید بمب هسته ای است .

رییس جمهوری دراین نشست با بیان این که جمهوری اسلامی هرگز در هیچ مقطعی به دنبال سلاح هسته ای نبوده و نیست،گفت : اگر ایران به دنبال بمب هسته ای بود برای غنی سازی با غرب وارد معامله نمی شد تا سیتم غنی سازی خریداری کند.

دکتر روحانی اضافه کرد: کشوری که به صراحت اعلام می کند که فعالیت هسته ای آن صلح آمیز و عضو ان . پی . تی است و بازرسان آژانس از آن نظارت می کنند، به دنبال بمب هسته ای نیست.

رییس جمهوری گفت : غرب با دیپلماسی ابزاری و تبلیغات وسیع تلاش می کند تا ایران و برنامه فن آوری صلح آمیز اش را تهدیدی برای جهانیان معرفی کند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار