شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۵۳۰۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۲ - ۲۱:۰۶

شوشان :

* به دليل هواي مه‌آلود اهواز هواپيماي رئيس‌جمهور با حدود 4 ساعت تاخير در فرودگاه اهواز به زمين نشست. وضعيت مه‌آلود بودن هواي خوزستان براي همه مردم قابل پيش‌بيني بود ولي متاسفانه برنامه‌ريزي ضعيف دست‌اندركاران اين سفر باعث مشكلاتي براي مردم شد

* با وجود اعلام قبلي دولت مبني بر تغيير شكل و برنامه‌هاي سفرهاي استاني دكتر روحاني و حفظ كرامت مردم، متاسفانه همچنان روش دواندن مردم به دنبال ماشين رئيس‌جمهور وآوردن دانش‌آموزان به خيابان‌هاي مسير استقبال همچون گذشته مورد استفاده قرارگرفت!

* يكي از دلخوري‌هاي مردم در مصلاي نماز جمعه كه منتظر شنيدن سخنان دكتر روحاني بودند معطل شدن بيش از چهار ساعت در اين محل بود. همچنان در هواي سردزمستاني و مه‌آلود دانش‌آموزان مدارس را به همين شكل در كنار خيابان‌هاي محل استقبال نگه داشته بودند كه اين موضوع نشان از ضعف مديران برنامه‌ريزي براي اين سفر داشت

* رئيس‌جمهور روحاني در اجتماع مردم اهواز دقايقي به زبان عربي سخنراني كرد و گفت: مردم خوزستان در طول تاريخ ثابت كرده‌اند در ولايت‌مداري بي‌نظير هستند. اين سخنراني مورد استقبال عشاير عرب خوزستان قرار گرفت

* يكي از نكات جالب در استقبال از رئيس‌جمهور اين بود كه ستاد استقبال از دكتر روحاني در خوزستان برخلاف سال‌هاي گذشته كه بيشترين خرج و ريخت و پاش‌ در خصوص پارچه نوشته و بنر و تابلو و بيلبورد هزينه مي‌شد، از تعداد محدودي تابلو براي استقبال از رئيس‌جمهور كه در چند نقطه شهر نصب شده بود، استفاده كرد.

* رئيس‌جمهور درسخنان خود به خاطر تاخير در ورود به اهواز به دليل مشكل مه‌گرفتگي از مردم عذرخواهي كرد

* آيت‌الله موسوي جزايري نماينده ولي‌فقيه در خوزستان در جمع مردم اهواز ضمن خيرمقدم به رئيس‌جمهور گفت: دكتر روحاني شخصيتي كه عالم ديني و از علماي مبارز با سوابق درخشان انقلابي و از ياران حضرت امام(ره) است. وي افزود: يقين بدانيد كه اين سفر تشريفاتي نيست، يك سفر كاري و پرمحتواست و بنده با شناختي كه از دكتر روحاني دارم مي‌دانم كه ايشان اهل تجمل و تشريفات نيستند و مردعمل و خدمتند.

* محمد شريعتمداري معاون اجرايي رئيس‌جمهور در اهواز گفت: رئيس‌جمهور ودولت به جاي مسئولان محلي تصميم نمي‌گيرند و وعده غيرقابل اجرا هم نمي‌دهند.

* همايش سران طوايف وعشاير خوزستان با حضور حجت‌الاسلام علي يونسي دستيار ويژه رئيس‌جمهور در امور اقوام و مذاهب و امام جمعه اهواز برگزار گرديد.

* افرادي به عنوان نخبگان خوزستاني براي ديدار با رئيس‌جمهور دعوت شده بودند كه معلوم نبود چه كساني اين افراد را براساس چه معيارها و تعريفي از نخبگي دعوت كرده بودند و از تعدادي از آنها خواسته شد متن صحبت‌هاي خود را كه قرار است به رئيس‌جمهور بگويند بنويسند و به متصديان برنامه ديدار داده شود! به نظر مي‌آيد اين شيوه و روش برخورد بانخبگان با گذشته هيچ تغييري نكرده است. اين برنامه با انتقادات زيادي از سوي اهالي فرهنگ و هنر ودانشگاهيان استان خوزستان روبرو شد.

* معاون اجرايي رئيس‌جمهور اعلام كرد: از اين پس مردم در سفرهاي استاني رئيس‌جمهور در خوزستان و مطالبات خود را از طريق سامانه تلفني 111 ثبت و پي‌گيري كنند. و از روش نامه‌نگاري استفاده نكنند.

* جمع زيادي از استقبال كنندگان مردمي در اهواز با در دست داشتن پوستري از آيت‌الله هاشمي رفسنجاني و حجت‌الاسلام سيدمحمد خاتمي و عكس‌هايي از شهدا و رهبر معظم انقلاب از رئيس‌جمهور استقبال كردند.

* بر اساس گفته نماينده مسجد سليمان در مجلس شوراي اسلامي با وجود برنامه‌ريزي براي سفر رئيس‌جمهور به مسجد سليمان به دلايل نامشخص اين سفر لغو شد. خبرنگاران و رسانه‌ها در خوزستان تاكنون هيچ برنامه مدوني از سفر رئيس‌جمهور به خوزستان دريافت نكرده‌اند و باهر كس صحبت مي‌شود اظهار بي‌اطلاعي مي‌كنند.

comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۵
comment
0
1
comment خلایق هر چه لایق
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار