شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۵۳۱۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۲ - ۲۱:۲۸
خوزستان بدون کارون و ایران بدون خوزستان می میرد پس بررسی همه جانبه آثار و تبعات انتقال آب کارون بر استان خوزستان و منافع ملي کشور ضروری است. البته جناب آقای دکتر روحانی به خوبی می دانند که هیچ طرح و پروژه ای بدون پذیرش مردمی موفق نمی باشد و با مقاومت مردم و انجمن هاي محلی براي دفاع از منابع طبیعی خویش مواجه می شود
انجمن صنفی مهندسان صنعت آب خوزستان در ارتباط به سفر ریاست جمهوری به خوزستان فراخوانی صادر کرده است که متن آن در زیر می آید:

فراخوان انجمن صنفی مهندسان صنعت آب خوزستان از مردم جهت بدرقه گرم ریاست محترم جمهور جناب آقای دکتر روحانی به پاس حمایت از مواضع مردم و صیانت از منابع آب استان خوزستان

ریاست محترم جمهور جناب آقای دکتر روحانی از آغاز سفر به استان و در طی سخنان گهربارشان، اهمیت کمیت و کیفیت منابع آب را برای توسعه پایدار استان به خوبی تشریح فرمودند و آشکارا قول توقف طرح های انتقال آب با اهداف کشاورزی و صنعت به دیگر مناطق کشور را داده اند. اظهارات محکم دکتر روحانی نشان از هوش و ذکاوت در درک و فهم دغدغه های امروزه مردم استان دارد. ایشان به خوبی اهمیت و استراتژیک بودن خوزستان را می دانند به طوری که محور سخنان خود را، وضعیت و آینده منابع آب استان قرار دادند. در عین حال، مردم شریف خوزستان هم چه خوب رییس جمهور محبوب خود را سردار تدبیر و امید نام نهادند و با استقبال مثال زدنی، به دولت تدبیر، امید حل مشکلات خوزستان بسته اند، جلوگیری از اجرای برنامه های آشکار و پنهان برای انتقال آب کارون را خواستار شده اند و با شعار و پلاکاردهای گوناگون مشکلات منابع آب مانند کیفیت و کمیت آب شرب و مهم تر اینکه برخی استان ها برای نجات کویر خشک خود در پی از بین بردن زمین های زنده و سبز جلگه خوزستان هستند را خلاف اجرای عدالت می پندارند.
به رییس جمهور حقوقدان و اندیشمند پیام دادند، خوزستان بدون کارون و ایران بدون خوزستان می میرد پس بررسی همه جانبه آثار و تبعات انتقال آب کارون بر استان خوزستان و منافع ملي کشور ضروری است. البته جناب آقای دکتر روحانی به خوبی می دانند که هیچ طرح و پروژه ای بدون پذیرش مردمی موفق نمی باشد و با مقاومت مردم و انجمن هاي محلی براي دفاع از منابع طبیعی خویش مواجه می شود.
شایسته است که همه خوزستانی های گرامی به ویژه دلسوزان و فعالان منابع آب و محیط زیست، سفر ریاست محترم جمهوری جناب آقای دکتر حسن روحانی به استان خوزستان را مغتنم و گرامی داشته و در مراسم بدرقه ایشان در محل فرودگاه اهواز شرکت فرمایند. 
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
سمن های فعال زیست محیطی خوزستان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۶
comment
0
3
comment وعده ما پنج شنبه 26/10/92 فرودگاه اهواز
NGO های زیست محیطی از وعده ها و پاسخ های ریاست جمهوری محترم برای تعیین تکلیف انتقال آب قانع نشده اند و بر این اعتقادند که فلات مرکزی کشور نیازی به آب شرب ندارد و باید کشاورزی را محدود کند.
هنگام بدرقه ی ایشان در فرودگاه اهواز با بنر های خود حاضر می شویم و در خواست صحبت 10 دقیقه ای با ایشان را داریم
مدیر پایگاه
برادر یا خواهر عزیز
حرکت رییس جمهور و هیات همراه به تهران از فرودگاه آبادان ساعت 18 است نه اهواز
 

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار