شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۵۳۹۰
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۲ - ۱۷:۱۷
امام جمعه موقت اهواز:
خطیب جمعه اهوازگفت: رییس جمهوری به وعده هایی که در سفرشان به استان به مردم در حوزه آب شرب، احیای کارون و احیای کشاورزی استان داده ,عمل خواهد کرد.
خطیب جمعه اهوازگفت: رییس جمهوری به وعده هایی که در سفرشان به استان به مردم در حوزه آب شرب، احیای کارون و احیای کشاورزی استان داده ,عمل خواهد کرد.
ˈحجت الاسلام ابوالحسن حسن زادهˈ درخطبه های این هفته نماز جمعه اهواز ضمن تقدیر از استقبال گسترده مردم استان از دکتر روحانی افزود: سفرنخست دولت قبل به خوزستان بیش از 200 مصوبه داشت اما درصد کمی محقق شد.

وی ادامه داد: وعده هایی که دکتر روحانی به مردم استان دادند برای استان کلیدی هستند ،از جمله موضوع رفع مشکلات آب شرب استان بسیار مهم است ،اکنون خانه ای نیست که دستگاه خانگی تصفیه آب نداشته باشد لازم است این مشکل برطرف شود.

امام جمعه موقت اهواز با اشاره به وعده احیای کارون توسط ریاست جمهوری گفت: ایشان وعده دادند که برداشت آب از سرشاخه های کارون برای استانهای دیگر برای مصارف کشاورزی اکیدا متوقف شود واگر برداشتی آبی صورت بگیرد فقط برای مصارف آب شرب باشد هیچ کس هم در استان منعی برای تامین آب شرب مناطق مرکزی ندارد ولی طرحی که مصوب شده بخشی برای کشاورزی است واین اصلا قابل قبول نیست.

حجت الاسلام حسن زاده اظهار داشت: مساله مهم دیگرطرح 550هکتاری توسعه کشاورزی مصوب مقام معظم رهبری برای استان است که برای احیای کشاورزی استان باید اجرایی شود،رییس جمهوری دراین زمینه به استان قول دادند،اگر این طرح با همت مسوولین و تامین اعتبار لازم اجرایی شود نه تنها استان که تمام کشور از نتایج مثبت آن بهره مند می شوند.

خطیب جمعه این هفته اهواز خاطرنشان کرد: خوزستان علاوه بر منابع غنی نفت و گاز وآبهای جاری و دسترسی به آبهای آزاد ، توانمندیهای بسیار در حوزه های صنعت و کشاورزی ،از همه مهمتر جغرافیای انسانی ومنابع انسانی بسیار عظیمی دارد که در تمام برهه های انقلاب امتحان خود را درقبال نظام و انقلاب با آبرومندی پس داده اند وتقدیر امام از انها مدال افتخاری است که برگر دن دارند حال نوبت رییس جمهوری و مسوولان کشوری است که وعده های خود را درقبال استان عملی کنند .

وی دربخش دیگری از سخنانش با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با اعضای شورای شهرو شهرداری تهران ادامه داد: روحیه مدیریت جهانی مورد تاکید ایشان تنها با مدیریت علمی ،تدبیر و با نیت جهادی وخدایی قابل تحقق است لازم است اعضای شورای شهر بدور از منافع شخصی به تحقق این مهم توجه کنند.

حجت الاسلام حسن زاده گفت: توجه به معماری اسلامی و حاکمیت ارزشهای اسلامی در برنامه های شهرداری نیز ازدیگر نکات مورد نظر ایشان دراین دیدار بود،اکنون نماد شهرهای ما اسلامی نیست ،فعالیت های مراکز فرهنگی شهرداری مهم است اگر قرار است برنامه ای فرهنگی اجرا کنند باید مضمونی اسلامی داشته باشد،به ویژه موسیقی وبرنامه های سبک درشان جامعه اسلامی نیست.

وی در خطبه های این هفته نماز جمعه اهواز هفته وحدت ومیلاد پیامبر اکرم را به مسلمانان تبریک گفت .
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۳
comment
comment
اهوازی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۷
comment
0
2
comment چه عجب این آقای [...] هم دو کلمه از مشکلات مردم حرف زد!!!
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۸
comment
1
0
comment درود بر امام جمعه درد آشنای خوزستان. این سید بزرگوار بسیار برازنده است و از امیدهای روحانیت و حوزه های علمیه در خوزستان است
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۸
comment
0
0
comment آفرین بر امام جمعه حقیقت گوی ما. واقعا وضع اب خوزستان باید اصلاح شود. امیدواریم قول رییس جمهور برای رساندن آب از لوله کشی طرح غدیر به اهواز ظرف یک هفته عملیاتی شود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار