اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۵۴۲
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۲:۲۱

نخستین جلسه سالجاری هیات مدیره خانه مطبوعات ایران در جزیره كیش و در سواحل خلیج همیشگی ایرانی فارس با محوریت وفاق همگانی، برنامه ریزی برای گسترش كار صنفی، معرفی مسئولین جدید خانه مطبوعات ، همچنین مهیا كردن مقدمات برپایی مجمع عمومی فوق العاده در 15 تیرماه برگزارمی شود.

امید حلالی مدیرعامل خانه مطبوعات ایران پنجشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، گفت: اعضای هیات مدیره خانه مطبوعات ایران با اكثریت مطلق آراء 15 تیر ماه آینده را برای تشكیل مجمع فوق العاده خانه مطبوعات تعیین كردند.

حلالی افزود: حضور حداكثری اعضای هیات مدیره این خانه نشان از قطعیت برای ادامه مسیر ترسیم شده این تشكل صنفی متعلق به كل نشریات محلی سراسر كشور و نهاد هماهنگ كننده خانه های مطبوعات استانی با بیش از 2 هزار نشریه محلی كشور است. وی تصریح كرد: از آنجا كه تاریخ مجمع عمومی فوق العاده برای تیرماه سال جاری تعیین شده لذا از مدیران خانه های مطبوعات استان های سراسر كشور دعوت به عمل می آید تا ضمن شنیدن گزارش عملكرد خانه مطبوعات ایران از میان خود 2 نفر بازرس جدید را انتخاب كنند و درباره آینده این انجمن صنفی به عنوان بالاترین ركن این تشكیلات دیدگاه خود را مطرح نمایند.

مدیرعامل خانه مطبوعات ایران یادآور شد : اعضای هیات مدیره ضمن اعلام وحدت و اعتماد متقابل، طی مراسمی به انتخاب مسئولین جدید خانه مطبوعات برای سال 91 اقدام كردند.

حلالی اظهار داشت: سمت های پیشنهادی ذیل با اكثریت مطلق آراء به تصویب 10 عضو حاضر در جلسه رسید كه نتیجه ای فوق العاده درخشان برای همگرایی و هماهنگی اعضاست.به گفته وی، 'محمدكریم كاظم پور' رییس هیات مدیره ، از استان قزوین ، 'امید حلالی' مدیرعامل ، از استان خوزستان، 'محمدتقی زرین چنگ' نایب رییس و مسئول كمیته حل اختلاف از استان فارس ، سید 'عزیز موسوی' قائم مقام مدیرعامل و خزانه دار، از استان قم، 'خداداد ابراهیمی ' دبیركل ، از استان ایلام ، 'ابوالحسن میری' دبیر، از استان سیستان و بلوچستان، 'عارف گوزلی' سخنگوی خانه ، از استان آذربایجان شرقی ، 'علی محدثی' معاونت امور اقتصادی و سرمایه گزاری‌ از استان خراسان رضوی، سید علی علوی معاونت آموزشی و پژوهشی، از استان هرمزگان، ابراهیم بهمنی جلالی معاونت ارتباطات و امور بین الملل از استان گیلان، علی خالدی دبیر نظارت بر حسن اجرای اساسنامه خانه از استان خراسان جنوبی انتخاب شدند.

وی گفت: همچنین 'عبدالرحمن نیك سرشت' به عنوان معاون اجرایی، 'حسین صالحه' رییس كمیته حقوقی و 'امید فراز' به عنوان دستیار مدیرعامل انتخاب شدند.

مدیرعامل خانه مطبوعات کشور افزود : از آنجا که زورسالاران جهانی برای مهار ایران اسلامی در رسیدن به حق مسلم انرژی هسته ای و جهش علمی به تحریم روی آورده اند لذا پس از نشست اعضای هیات مدیره از تاسیسات شرکت ملی حفاری ایران و سایت های پشتیبانی فازهای 14 و 17 و 18 پارس جنوبی دیدن کردند و از نزدیک با تلاش و ممارست دست اندرکاران این صنعت حساس در سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی آشنا شدند که در جهادی اقتصادی در حال پیش برد عملیات حفاری جهت بهره برداری از میادین مشترک نفت و گاز با کشور قطر هستند. حلالی در پایان افزود : این تشکل صنفی وظیفه می داند تا ضمن حمایت از این صنعت مهم در شرایط حساس کنونی از مسئولین کشوری بخواهد تا حمایت خود را با سرمایه گزاری گسترده در این صنعت و شرکت فعال که در جهت خودکفایی کشور مجاهدت می نماید، به عمل آورند.

حلالی در پایان تاكید كرد: حسب مصوبه خانه مطبوعات ایران ، جلسه بعدی هیات رییسه خانه مطبوعات بزودی در جزیره ابوموسی برگزار خواهد شد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار