شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۵۴۹۸
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۲ - ۱۳:۵۷

شوشان: رئیس هیات مدیره و مدیر عامل سازمان منطقه آزاد اروند از حضور پرشور مردم خونگرم خرمشهر و آبادان در مراسم استقبال از رئیس جمهور تقدیر کرد.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل منطقه آزاد اروند، اسماعیل زمانی گفت:  از حضور پرشور و ارزشمند مردم غیور خرمشهر و آبادان بخصوص جوانان, ایثارگران ,بانوان و اقشار مختلف مردم در آیین استقبال از دکتر روحانی ریاست محترم جمهوری نهایت تقدیر و تشکر را دارم.
مدیر عامل منطقه آزاد اروند حضور چندین هزار نفری مردم در استقبال از رئیس جمهور را سندی بر وجود روحیه امید در کشور دانست و افزود: امید است ، با تدابیر صورت گرفته از سوی رئیس جمهور در خصوص افزایش محدوده منطقه آزاد اروند به کل شهرهای آبادان و خرمشهر ، بتوانیم با خدمت بیشتر به مردم عزیز روحیه امید را زنده نگه داریم و با یاری اقشار مردم و مسئولین به عمران و آبادی این خطه بپردازیم.
رئیس هیات مدیر منطقه آزاد اروند گفت: لازم می‌دانم از صمیم قلب از همه عزیزانی که در این مراسم با شکوه حضور بهم رساندند، سپاسگزاری و تشکر نموده و دست تک تک آنان را متواضعانه بفشارم ، از خداوند متعال بهروزی، شادکامی و موفقیت روزافزون برای مردم عزیز آبادان و خرمشهر آرزو دارم.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار