شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۵۵۵۰
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۷

شوشان: مراسم افتتاح و آغاز بکار نخستین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان و شهرسازی در منطقه آزاد اروند با حضور مسئولین ایرانی و عراقی برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل منطقه آزاد اروند، سید علی موسوی گفت: این مراسم با حضور مدیر عامل ، معاونین و مدیران سازمان منطقه آزاد اروند ، فعالان صنعت ساختمان ، رایزن بازرگانی عراق در جمهوری اسلامی ایران ، جمعی از مسئولین سفارت عراق و 60 نفر از بازرگانان ، تجار و اعضای اتاق بازرگانی بصره و همچنین واردکنندگان عراقی مصالح ساختمانی در محل مرکز نمایشگاه های بین المللی منطقه آزاد اروند همزمان با میلاد با سعادت پیامبر اعظم(ص) و حضرت امام صادق(ع) برگزار گردید.
معاون اقتصادی و سرمایه گذاری منطقه آزاد اروند افزود: این نمایشگاه در راستای افزایش صادرات خدمات فنی و مهندسی و مصالح ساختمانی به کشور عراق بمدت 4 روز از 29 الی 1 بهمن سال جاری از ساعت 10 الی 17 در محل مرکز نمایشگاه های بین المللی منطقه آزاد اروند واقع در منطقه دیری فارم پذیرای بازدیدکنندگان است.
وی گفت: حضور تولید کنندگان مهم داخلی ، توزیع کنندگان و صادرکنندگان تجهیزات مربوط به صنعت ساختمان و همچنین خدمات فنی و مهندسی در نمایشگاه چشمگیر است.
گفتنی است این نمایشگاه در مساحت 4 هزار متر مربع با حضور 50 شرکت مهم تولید کننده از جمله گروه ملی صنعتی فولاد ایران ، کارخانجات تولید سیمان ، سرامیک ، کف پوش و درب های ضد سرقت برگزار گردیده است.
موسوی خاطرنشان کرد: با هماهنگی و برنامه ریزی های صورت گرفته روزانه تعدادی از تجار، بازرگانان و واردکنندگان عراقی از نمایشگاه صنعت ساختمان و شهرسازی در منطقه آزاد اروند بازدید بعمل می آورند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار