شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۵۵۷۷
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۲ - ۱۹:۲۳
نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی سفر رییس جمهوری به استان خوزستان را فرصتی برای بیان و تشریح مشکلات این استان عنوان کرد.
عباس پاپی زاده افزود: رییس جمهوری در نخستین سفر استانی خود از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات خوزستان قرار گرفت.

وی با اشاره به نشست شورای اداری استان خوزستان با حضور رییس جمهوری در آبادان افزود: بخشی از مشکلات استان خوزستان در این نشست با رییس جمهوری در میان گذاشته شد.
 
نماینده مردم دزفول درمجلس شورای اسلامی از استقبال پر شور مردم خوزستان از کاروان دولت تدبیر و امید به این استان قدردانی کرد و گفت: مردم شهرهای شمال استان خوزستان نیز چشم انتظار سفر رییس جمهوری به این منطقه بودند که محقق نشد.
وی به مشکلات این شهرستان در زمینه بهداشت و درمان، جاده، مسکن مهر و سایر زیر ساخت ها اشاره کرد و افزود: ساکنان مناطق شمالی شهرستان دزفول از کمبود شدید امکانات بهداشتی و درمانی رنج می برند.
 
پاپی زاده خواستار توجه دولت به مناطق محروم این شهرستان شد و افزود: مجمع نمایندگان خوزستان در سفر رییس جمهوری به این استان موضوع اختصاص دو درصد از در آمد نفتی منطقه، جلوگیری از انتقال آب از سرشاخه رودخانه های استان، اجرای طرح 550 هزار هکتاری مقام معظم رهبری، حل مشکل آب آشامیدنی شهرهای خوزستان و دو خطه کردن خط ریلی تهران - جنوب را خواستار شدند.
رییس جمهوری در نخستین سفر استانی خود از 24 تا 26 دی میهمان مردم خوزستان بود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار