اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۵۶۰۸
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۸:۴۴
شوشان: اعضای شورای شهر اهواز با افزایش عوارض قطع درختان در محدوده این شهر موافقت و لایحه آن را تصویب کردند.
در هفدهمین جلسه علنی شورای شهر اهواز، لایحه قیمت گذاری عوارض قطع درختان که در کمیسیون خدمات شهری شورای شهر مطرح و تصویب شده بود به صحن علنی شورا آمد که با موافقت اعضا به تصویب رسید.

در مصوبه کمیسیون خدمات شهری تاریخ افزایش عوارض قطع درختان به سال جدید موکول شده بود که با پیشنهاد اعضای شورا این تاریخ به سال جاری تغییر کرد و بدین ترتیب از این پس نحوه قیمت گذاری عوارض قطع درختان بر اساس مصوبه جدید شورای شهر اهواز خواهد بود.
این جلسه مصوبات دیگری هم داشت که مورد موافقت اعضای شورای شهر قرار گرفت. لایحه بعدی که در صحن علنی شورا مطرح و تصویب شد واگذاری یک قطعه زمین در پارک جزیره به منظور احداث یک مجتمع تفریحی توسط جهاد کشاورزی خوزستان بود که در کمیسیون مربوطه رای نیاورده بود اما در صحن علنی شورای شهر اهواز تصویب شد.

پرداخت کمک هزینه به خانواده کارکنان شهرداری اهواز برای خرید لوازم التحریر و نوشت افزار لایحه دیگری بود که در صحن علنی شورا مطرح و تصویب شد. بر اساس این لایحه به کارکنان شهرداری اهواز مبلغ 50 هزار تومان بابت خرید نوشت افزار برای فرزندان آنها پرداخت می شود.

طرح برگزاری همایشی با عنوان اخلاق در ورزش با حضور مسئولان عالی رتبه ورزشی کشور و ورزشکاران به منظور تجلیل و گرامیداشت یاد پرویز دهداری، سرمربی سابق تیم ملی که اسوه و الگوی اخلاق بود لایحه دیگری بود که به تصویب شورای شهر رسید.

هدایت الله ممبینی که به عنوان طراح و موافق این طرح در صحن علی شورای شهر اهواز سخن می گفت در این خصوص اظهار کرد: اخلاق گمشده ورزش در کشور ما است و ورزشکاران با اخلاق بی شماری در خوزستان وجود دارند که الگو بوده اند اما امروز به دست فراموشی سپرده شده اند
وی افزود: مرحوم پرویز دهداری به لحاظ داشتن منش های پهلوانی دست کمی از جهان پهلوان تختی ندارد و جا دارد به رسم سپاس از دهداری که الگوی اخلاقی و ورزشی بوده است همایشی برای بزرگداشت وی برگزار شود.

ممبینی تصریح کرد: خوزستان پایگاه بسیاری از ورزش های قهرمانی بوده است و باید در این زمینه مورد توجه و عنایت ویژه مسئولان کشور و استان قرار گیرد از اعضای شورای شهر هم انتظار حمایت و کمک داریم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار