اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۵۷۳۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۱:۰۷
سعید جلیلی در اهواز :
جلیلی با گرامیداشت یاد شهدای گرانقدر جنگ تحمیلی اظهار داشت: شهدا بودند که با کمترین امکانات بیشترین فایده را رساندند و دشمن را ناامید کردند.
سعید جلیلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام طی سخنانی دراهواز بااشاره به انحصار طلبی قدرت های جهانی در دوران استعمارقدیم و معاصرگفت : قدرتهای کنونی چون پیشرفت ملت ایران درتمامی عرصه ها را برنتافته اند , درصددند تا باالقا ترس و نگرانی ˈ امیدˈ را ازملت ایران بگیرند.

 سعید جلیلی جمعه شب طی سخنانی در گردهمایی رزمندگان گردان جعفر طیار در حسینیه اعظم اهواز افزود: دشمنان وقتی مشاهده می کنند که ملت ایران در عرصه های دفاع مقدس، اقتصاد و سیاست حماسه آفریده و با موفقیت موانع را پشت سرگذاشته است، درصددند تا با تردید، تشتت افکار و ایجاد ناامیدی و ترس در بین مردم، مقاصد خود را دنبال کنند.

جلیلی تاکید کرد: آن چیزی که می تواند این موفقیت های ما را تضمین و به پیش ببرد عنصر ˈ ایمانˈ و ˈامیدˈ است.

وی در این مراسم که آیت الله موسوی جزایری نماینده ولی فقیه و امام جمعه اهواز و آیت الله محسن حیدری نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری حضور داشتند با تجلیل از شهدای رزمندگان دوران دفاع مقدس و نیز گردان جعفرطیار گفت: پیام مهم شهدای ما ˈامیدˈ است. بزرگترین تجلی امید در آرمانهای شهداست که کشور را از گزند نگرانی و عدم پیشرفت ها رهایی می سازد. این پیام می تواند موفقیت بیشتری را برای کشور به ارمغان آورد.

این عضو مجمع تشخیص مصلت نظام گفت: تمام تلاش دشمن این است که با القا ترس و نگرانی این امید را از ملت ایران بگیرد. 

وی در این زمینه به عزم ملت ایران برای برخورداری از انرژی صلح آمیز هسته ای اشاره کرد و گفت: برخی رسانه های بیگانه در برنامه های خبری خود این سووال را مطرح می کردند که چرا مردم ایران با توجه به اینکه هزینه تولید و نگهداری انرژی هسته ای خیلی زیاد است، می خواهند این انرژی را داشته باشند؟!.

جلیلی ادامه داد: آن چیزی که برای دشمنان (قدرت های بزرگ جهان معاصر) اهمیت دارد این است که شهدای ما را به شکل معنوی حذف کنند. 

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: دشمنان، امروز فضایی ساخته اند تا افسانه شکست ناپذیری خود را به ملت ها القا کنند اما انقلاب اسلامی این مدل را عوض کرد. دشمنان اکنون می ترسند که این مدل در جای دیگر مثل غزه، فلسطین و غیره تکثیر شود.

وی با گرامیداشت یاد شهدای گرانقدر جنگ تحمیلی اظهار داشت: شهدا بودند که با کمترین امکانات بیشترین فایده را رساندند و دشمن را ناامید کردند. 

جلیلی به موفقیت های ملت ایران در سایر عرصه ها اشاره کرد و گفت: این ملت در عرصه سیاست نیز حماسه آفرید و اجازه نداد که فقط یک مدل دمکراسی غربی در جهان حاکم باشد. 

وی بر تکرار و زنده نگه داشتن حماسه های رزمندگان دوران دفاع مقدس از جمله برگزاری گردهمایی گردان جعفر طیار در اهواز تاکید کرد و گفت: انشاا... با وحدت و همدلی بتوانیم همین حماسه ها را در عرصه اقتصاد به ویژه در خوزستان که دارای ظرفیت های بالایی است، داشته باشیم .
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
comment
comment
برادر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
comment
0
0
comment مکان مراسم مسجد اعظم بود نه حسینیه اعظم
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
comment
0
1
comment همان حرف هاي تكراري و هزينه ساز براي مردم بي نوا!!1!
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار