اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۵۷۳۸
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۰:۰۵
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: غربی‌ها مناسبات جهان را بر اساس منافع خود تدبیر می‌کنند.

سعید جلیلی جمعه شب در مسجد اعظم اهواز اظهار کرد: دشمن به دنبال این است که خط ترس و نگرانی را جایگزین خط ایمان و امید کند.

وی افزود: انقلاب اسلامی نشان داد که اتفاقا اگر مقاومت کنید موفقیت خواهید داشت این تجربه بیش از سه دهه انقلاب ماست.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام عنوان کرد: امروز فضایی ساخته‌اند که می‌خواهند افسانه شکست‌ناپذیری خود را به ملت‌ها القا کنند اما انقلاب اسلامی اینگونه نیست و می‌تواند در برابر آنها بایستد.

*مدل انقلاب اسلامی تکثیر شد

وی اضافه کرد: امروز اگر از حقوق هسته‌ای دفاع می‌کنیم دفاع از همه حقوق ماست چرا که اگر دشمن متوجه شود که با فشار می‌تواند شما را از یک حقتان منصرف کند به سراغ سایر حقوق شما هم خواهد آمد.

وی با اشاره به فتنه 88 گفت: در سال 88 یک حماسه بزرگ ایجاد شد و ملت نشان داد می‌تواند هم مشارکت و هم رقابت جمهوریت خود را به رخ جهان بکشد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام خاطرنشان کرد: البته فقط 88 نبود بلکه در سال 92 و مقاطع دیگر هم چنین بوده است.

وی تصریح کرد: رسانه‌های بیگانه دنبال این هستند که هزینه‌های انرژی هسته‌ای را برای کشور ما سنگین نشان دهند تا ملت را از حق خود محروم کنند مانند حرکتی که در دفاع مقدس می‌خواستند انجام دهند.

جلیلی گفت: ملت در دفاع از خرمشهر مدلی را به دشمن نشان داد که برای همیشه از اینکه بخواهد با گزینه نظامی علیه ما اقدام کند پیشمان شود.

*حضور در این سرزمین مقدس، افتخار است

وی با بیان اینکه خوزستان کاروانسرای وسیع بهشت است و تمام اقالیم کشور ما این افتخار را دارند که فرزندی از آنها در خوزستان پر کشیده است، تصریح کرد: حضور در این سرزمین مقدس و در جمع یادگاران دوران پرشکوه دفاع مقدس هستند برای من افتخار است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ابراز داشت: اگر ما راهیان نور راه می‌اندازیم به این دلیل است که پیام بزرگ شهدا و بزرگترین تجلی پیام شهدا امید است و این پیام است که مرتب می‌تواند موفقیت‌ها و پیروزی‌های بیشتری بیاورد.

وی خاطرنشان کرد: تفاوت این دوره با گذشته این است که کسانی که این تبعیض‌ها و رفتارهای دوگانه را انجام می‌دهند همزمان شعار آزادی و حقوق بشر را می‌دهند و از یک طرف بیشترین نادیده گرفتن حق مردم و ارتباطات با حکومت‌های دیکتاتوری را دارند و از طرف دیگر بیشترین ادعا را در حقوق بشر و دموکراسی دارند خودشان متهم اصلی سلاح‌های کشتار جمعی هستند اما مدعی‌اند که ما باید بررسی کنیم کسی سلاح هسته‌ای نداشته باشد.

به گفته جلیلی اینگونه است که غربی‌ها مناسبات جهان را بر اساس منافع خود تدبیر می‌کنند و فقط بر مبنای زور کار خود را پیش نمی‌برند بلکه تزویر را هم به آن اضافه کرده‌اند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار