شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۵۸۰
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۰۷:۰۴

مرحله برگشت رقابت‌های لیگ دسته يك اسکواش کشور به میزبانی اراک برگزار شد كه تیم خوزستان با غلبه بر میزبان صعود خود را به لیگ برتر قطعی کرد.

محمد آران،‌ مسوول کمیته فنی هیات اسکواش خوزستان، ‌درخصوص حضور تیم استان در مرحله برگشت رقابت‌های لیگ دسته یک کشور، گفت: تیم ما در این مرحله تیم میزبان را با نتیجه 2 بر یک مغلوب کرد و بازی آخرمان برابر آذربایجان‌غربی برايمان تشریفاتی بود.

وی افزود: بازیکنان ما انتظارات را به خوبی برآورده کردند و با این‌که تیم اراک از سه بازیکن ملی‌پوش سود می‌برد، نتوانست در خانه خود برابر ما پیروز شود.

مسوول کمیته فنی هیات اسكواش خوزستان ادامه‌داد: نتایج خوبي که تاکنون کسب کردیم تنها نتیجه تمرینات خوب، همت بازیکنان و به کارگیری یک مربی خارجی است.

وي خاطرنشان‌کرد: ‌رشته اسکواش در کشور آن‌چنان که باید جدی گرفته نمی‌شود ولی ما با این قهرمانی به مسوولان نشان دادیم که اگر ذره‌ای به این رشته توجه شود، می‌توان استعداد‌های خوبی را کشف کرد.

آران تصریح‌کرد: اکنون در استان هیات‌هایي هستند که پول‌های زیادی به آن‌ها تزریق می‌شود ولی نتایج خوبی نمی‌گیرند اما اگر بودجه مورد نیاز به ما داده شود و بتوانیم اسپانسر جذب کنیم مي‌توانيم در لیگ برتر مقام بیاوریم.

وي اظهارکرد: ‌اکنون حضورمان در لیگ برتر قطعی شده و شرایط‌مان خیلی سخت‌تر است. ما باید در این رقابت‌ها با تیم آماده‌اي شرکت کنیم.

مسوول کمیته فنی هیات اسكواش خوزستان عنوان‌کرد: قصد داریم در لیگ دسته یک هم‌چنان تیم‌داری کنیم تا در کنار لیگ برتر، در لیگ دسته یک نيز سهمیه‌ داشته باشیم.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار