شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۶۱۵۶
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۳:۳۲
رئیس آموزش و پرورش زیدون تشریح کرد:
 ولی شهبازی صبح امروز در آیین نواختن زنگ انقلاب در زیدون بهبهان با اشاره به اهمیت تشریح برنامه‌های دهه مبارک فجر در راستای پرمحتوا بودن بر اجرای درست و صحیح برنامه‌ها با حضور اولیاء دانش‌آموزان تاکید و اظهارکرد: نقش جوانان در پیروزی انقلاب اسلامی پر رنگ و تاثیرگذار بوده است.

وی با اشاره به شناخت فلسفه انقلاب اسلامی و حفظ آن افزود: برنامه‌های متنوع آموزش و پرورش در سطح مدارس با مدیریت و برنامه‌ریزی مدیران صورت گیرد.

شهبازی در خصوص تاثیرپذیری برنامه‌های انقلاب در این دهه تصریح‌کرد: دهه مبارک فجر فرصت مغتنمی است تا با تشریح و تبیین این دستاوردهای ماندگار در زمینه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی به ویژه برای نسل جوان و نوجوان، بیش از پیش بر آگاهی بخشی به جامعه بکوشیم.

وی برنامه‌های دهه فجر کمیته فرهنگیان و دانش‌آموزان در ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی را آذین‌بندی و فضاسازی مناسب ادارات، مدارس و مراکز آموزشی و پرورشی، برگزاری جلسات پرسش و پاسخ و برگزاری مراسم ویژه جشن انقلاب در کانون فرهنگی و تربیتی، دعوت از خانواده‌های معزز شهدا و شخصیت‌های برجسته محلی در برنامه‌ها برای سخنرانی و بیان خاطره اعلام کرد.

رئیس اداره آموزش و پرورش زیدون در ادامه افزود: مراسم غبارروبی مزار شهدا (میهمانی لاله‌ها) و تجدید میثاق با آرمان‌های شهدای والامقام و امام راحل (ره)، برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری، و تمهید مقدمات برای شرکت گسترده دانش‌آموزان و فرهنگیان در مراسم عبادی سیاسی نماز جمعه را از دیگر برنامه‌های ستاد دهه فجر است.

شهبازی گفت: با توجه به در پیش بودن ایام‌ا‌لله دهه فجر باید به این نکته توجه کرد که علاوه بر برگزاری جشن و تزئین مدارس باید با حضور در جمع دانش‌آموزان، اهداف انقلاب اسلامی را تبیین و دستاوردهای آن را برای نسل جدید بازگو کرد.

وی در پایان گفت: خاطرات به‌ یادماندنی دهه فجر انقلاب اسلامی در ذهن امت مسلمان ایران ماندگار شده است و باید برای انتقال این خاطرات ارزشمند به نسل‌های بعدی انقلاب و به ویژه دانش‌آموزان تلاش مضاعفی انجام داد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار