اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۶۲۰۷
تعداد نظرات: ۷ نظر
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۹:۵۸
شوشان : نخستین نشست مشترک خبری سیدخلف موسوی در کسوت شهردار اهواز و رامی علاسوند رییس شورای شهر اهواز  برگزار شد که دارای حاشیه هایی بود. 

* جمعی از مدیران مسئول، سردبیران و سرپرست های روزنامه های سراسری در کنار خبرنگاران خبرگزاری ها و روزنامه های محلی در این نشست خبری حضور یافته و علاوه بر طرح سوالات خود از شهردار اهواز به ارائه طریق و انتقادات و پیشنهادهای خود با مدیریت شهری در میان گذاشتند. 

* پس از ارائه جزییات بودجه توسط سید خلف موسوی ، خبرنگاران ابتدا به ارائه سوالات خود پرداختند. سپس  سیدخلف موسوی و رامی علاسوند رییس شورای شهر اهواز  به سوالات  خبرنگاران پاسخ های مبسوطی ارائه دادند.

* شهردار اهواز گفت: تصمیم بر این شد برای پروژه های عمرانی در حال اجرا روز شمار معکوس نصب شود تا شهروندان در جریان زمان دقیق بهره برداری از پروژه های عمرانی شهرداری اهواز قرار گیرند.

* شهردار اهواز در خصوص انتصابات اخیر در برخی از سازمان های شهرداری اهواز نیز گفت: بنای شهرداری اهواز بر استفاده از کارشناسان درون شهرداری اهواز است اما مسیر را برای ورود نخبگان به شهرداری اهواز مسدود نمی کنیم.سید خلف موسوی هر گونه دخالت اعضای شورای شهر اهواز را در انتصابات شهرداری اهواز رد کرد. 

* سیدخلف موسوی همچنین هرگونه استخدام جدید در شهرداری اهواز در دوره شورای چهارم شهر اهواز را نیز تکذیب کرد. 

* شهردار اهواز گفت: سیاست شهرداری اهواز بر اخذ عوارض از ثروتمندان و صاحبان درآمدهای هنگفت در شهر اهواز است و تحقق  افزایش درآمد در شهرداری اهواز نباید تنها بر روی دوش مردم با درآمدهای ثابت و مشخص باشد.

* شهردار اهواز گفت: 1800 اتوبوس و 6700 تاکسی در اهواز کمبود داریم.

* سیدخلف موسوی گفت: دوایی فر را موفق ترین شهردار استان می دانم.

* شهردار اهواز به سفر زیارتی خود به کربلای معلی اشاره داشت و گفت: در این سفر زیارتی دعا کردم که  خدواوند مرا در مسئولیت جدید یاری کند تا در مقابل مردم خوب شهر اهواز شرمنده نباشم. از خداوند در جوار بارگاه ملکوتی حضرت اباعبداله الحسین خواستم که برای دلخواه و رضایت خاطر هیچ کس قدمی برندارم و مسئولیت شهرداری اهواز را به سلامت بگذرانم.

*شهردار اهواز گفت:هیچگونه تبعیضی در ارائه خدمات شهری در میان شهروندان  مناطق مختلف اهواز را قبول ندارم و همه شهروندان در احقاق حقوق شهروندی از حقوق مساوری ذی نفع هستند.

* کتاب فرصت های سرمایه گذاری شهردار اهواز را در دست چاپ داریم تا سرمایه گذاران علاقمند به مشارکت در طرح ها و پروژه های شهرداری اهواز با شناخت کامل وارد این عرصه شوند.

* شهردار اهواز بیان داشت: در انتصابات شهرداری اهواز به هیچ عنوان نگاه قومی و سیاسی ندارم. همه خوزستانی هستند و ملاک تنها شایسته سالاری است.

*رامی علاسوند رییس شورای شهر اهواز نیز به لزوم انتقال بنکداران هسته مرکزی شهر اهواز اشاره کرد و گفت: از سال 85 مجتمع بنکداران راه اندازی شده است مشخص نیست بنکدارانی که همچنان در مرکز شهر مستقر هستند به چه دلیل به این مکان نمی روند؟! رییس شورای شهر اهواز این را هم گفت: دنبال راهکار جدیدی برای انتقال بنکداران هسته مرکزی شهر اهواز هستیم. 

*علاسوند با رد آلوده بودن مجتمع بنکداران گفت: 90 درصد آلودگی های اهواز مربوط به مناطق باهنر و قلعه چنعان است.

* شهردار اهواز گفت: در انتصابات شهرداری به لابی ها و سفارش ها از سوی افراد ذی نفوذ توجه نخواهم کرد و اتفاقا استفاده از  افراد توانمند و کارشناسی که کسی برای انان لابی نمی کند را در پست های مدیریتی اولویت خواهم داد. 

* شهردار اهواز گفت: در جریان سفر دکتر روحانی رییس جمهور به استان خوزستان از سوی شهردار اهواز ،  13  نامه خطاب به رییس جمهور در حوزه های مختلف نگاشته شد که برای پیگیری این امور جناب عبدالرحمن نیکسرشت از سوی شهرداری اهواز ماموریت یافت تا حصول نتیجه این نامه ها را دنبال کند.

* اختصاص 52 درصد از بودجه 1000 میلیارد تومانی به سرفصل حمل و نقل و ترافیک مورد انتقاد مدیرمسئول روزنامه فرهنگ جنوب قرار گرفت. امید حلالی بر این باور بود که با توجه به وضعیت آلودگی هوای اهواز می بایست بر سالم سازی هوا از طریق گسترش و تقویت کمربند سبز و فضای سبز شهری تمرکز شود و به سرانه های خدماتی شهروندان در بودجه بیشتر دیده شود.
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۷
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۴
comment
0
0
comment خدايا نيكسرشت رو نگه دار
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۴
comment
0
0
comment شوشان : سیدخلف موسوی همچنین هرگونه استخدام جدید در شهرداری اهواز در دوره شورای چهارم شهر اهواز را نیز تکذیب کرد .
سلام و پس استخدام آقای الف همسر خانم [...] از اعضای شورای شهر چی ؟؟؟
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۴
comment
0
0
comment شوشان : شهردار اهواز گفت: سیاست شهرداری اهواز بر اخذ عوارض از ثروتمندان و صاحبان درآمدهای هنگفت در شهر اهواز است و تحقق افزایش درآمد در شهرداری اهواز نباید تنها بر روی دوش مردم با درآمدهای ثابت و مشخص باشد .
شوشان : شهردار اهواز گفت:هیچگونه تبعیضی در ارائه خدمات شهری در میان شهروندان مناطق مختلف اهواز را قبول ندارم و همه شهروندان در احقاق حقوق شهروندی از حقوق مساوری ذی نفع هستند.
سلام . مگر میشود بعضی ها بیشتر عوارض بدهند و بعضی ها کمتر عوارض بدهند ، اما بعد همه یکسان از خدمات مشابه یکسان استفاده نمایند ؟؟؟
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۴
comment
0
0
comment شوشان : رامی علاسوند رییس شورای شهر اهواز نیز به لزوم انتقال بنکداران هسته مرکزی شهر اهواز اشاره کرد و گفت: از سال 85 مجتمع بنکداران راه اندازی شده است مشخص نیست بنکدارانی که همچنان در مرکز شهر مستقر هستند به چه دلیل به این مکان نمی روند؟! رییس شورای شهر اهواز این را هم گفت: دنبال راهکار جدیدی برای انتقال بنکداران هسته مرکزی شهر اهواز هستیم.
شوشان : علاسوند با رد آلوده بودن مجتمع بنکداران گفت: 90 درصد آلودگی های اهواز مربوط به مناطق باهنر و قلعه چنعان است.
سلام . چطور منطقه باهنر و قلعه چنعان آلودگی صنایع فولاد دارد . اما مجتمع بنکداران که در فاصله کمتری از صنایع فولاد است آیا آلودگی ندارد برای مواد غذایی و بهداشتی مردم ؟؟؟؟
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
comment
0
0
comment چرا صحبت های [...] و [...] و [...] را منتشر نکردید ترسیدید نونتون بریده بشه از شهرداری
پاسخ ها
comment
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
comment
comment چرا ... گذاشتید.دیدید ترسیدید ترسوها
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۱
comment
0
0
comment بنظرمن سایت شماوکارشمانوعی معامله باافکارعمومی است.شمانماینده خط فکری خودتان هستیدوبهترهرچه سریعتردکان تان راتعطیل کنید.خیلی عملکردتان افتضاح است. خداوکیلی دنبال چه میگردید.میدانیدحرمت پیام مردم راحفظ نمیکنید.
مدیر پایگاه عیب گر آینه بنمود راست
خود شکن ایینه شکستن خطاست
شوشان آیینه بی غل و غش است. کژی ها از جای دیگر است
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار