شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۶۲۰۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۰:۱۱
مراسم تودیع و معارفه مدیرکل اوقاف و امور خیریه خوزستان روز سه شنبه پانزدهم بهمن در تالار مهتاب اهواز برگزار می شود.
از قرار اطلاع مراسم تودیع و معارفه مدیرکل اوقاف و امور خیریه خوزستان روز سه شنبه با حضور رییس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور ،  آیت اله موسوی جزایری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اهواز و استاندار خوزستان در  تالار مهتاب اهواز برگزار می شود.

 
در این آیین از خدمات شایان حجت الاسلام والمسلمین سیدعلی میرمحمدی مدیرکل فعلی اوقاف و امور خیریه استان خوزستان تقدیر و تشکر  و حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمد طباطبایی مدیرکل فعلی اوقاف و امورخیریه استان چهارمحال و بختیاری به عنوان مدیرکل جدید اوقاف و امور خیریه خوزستان معرفی می شوند.

گفتنی است حجت الاسلام میرمحمدی مدیرکل اوقاف و امورخیریه خوزستان در مدت کوتاه مدیریت خود  توانست منشا تحولات مثبتی باشد.

احیای موقافات ، بازسازی و نوسازی بقاع شاخص استان از جمله تلاش مضاعف در سرعت دادن به پروژه بقعه علی بن مهزیار اهوازی ، تبدیل بقاع شاخص به قطب فرهنگی ، افزایش 120درصدی درآمد موقوفات و افزایش 500 درصدی کمک به مساجد،  تعیین تکلیف 120 هزار هکتار از موقافات در استان ، کسب رتبه نخست در میان سایر ادارات اوقاف استانها و تحول اداری از روش سنتی به مکانیزه را می توان از جمله اقدامات مثبت اداره کل اوقاف و امورخیریه خوزستان در مدت تصدی حجت الاسلام والمسلمین میرمحمدی بر این اداره کل  عنوان کرد.

به نظر می رسد می بایست در حفظ و نگه داشت مدیران بومی استان که خدمت در استان خود را نسبت به سایر استان ها ترجیح می دهند  سیاست های حمایتی و تشویقی در دستور کار مسئولان کشوری و استانی قرار گیرد. 

comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
کارمند اوقاف
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
comment
0
0
comment با سلام
در جلسه تودیع و معارفه [...] جلسه را با ناراحتی ترک کردنند و در میان سخنان علی محمدی رئیس سازمان جلسه را ترک کردنند.در ضمن مدیر جدید غیر بومی با حفظ سمت به سرپرستی انتصاب شدند و به طور موقت...
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار