شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۶۲۲۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۰:۰۲
رییس ستا اقامه نماز استان در دیدار با رییس شورای شهر اهواز:
علاسوند گفت: گفت: مطالبه حقوق مردم و خواسته هاي شهروندان جزيي لاينفک از وظايف حداقلي شوراي شهر است که بايد با افتخار اين مطالبات را در دست گرفت و پيگيري نمود.
علاسوند گفت: گفت: مطالبه حقوق مردم و خواسته هاي شهروندان جزيي لاينفک از وظايف حداقلي شوراي شهر است که بايد با افتخار اين مطالبات را در دست گرفت و پيگيري نمود.

 رامي علاسوند رئيس شوراي اسلامي شهر اهواز در ديدار با سيد موسي بلاديان رئيس ستاد اقامه نماز خوزستان و دبير بنياد بين المللي غدير در استان با بیان اینکه  وظيفه شورا نظارت است و نه دخالت افزود: عقب نشيني از خواسته ها و حقوق مسلم مردم و شهروندان بزرگترين خيانت براي شوراي شهر است و قطعا نمايندگان شورا زير بار اين کم کاري و فراموشي نخواهند رفت.

وي گفت: مطالبه حقوق مردم و خواسته هاي شهروندان جزيي لاينفک از وظايف حداقلي شوراي شهر است که بايد با افتخار اين مطالبات را در دست گرفت و پيگيري نمود.

علاسوند افزود: بعضي از اعضاي شورا و شايد هم همه حاضران در شوراي چهارم جزو رزمندگان 8 سال دفاع مقدس بوده اند و هميشه خون شهدا و خواسته هاي آنها را براي خود سرمشق قرار داده اند و به آن مي بالند.

وي ادامه داد: شوراي شهر و پيگيري مشکلات مردم بايد رويه اي باشد که در آخر عاقبت بخيري را نصيب نمايندگان و خادمان شهروندان در شوراهاي شهر و روستا کرده باشد در غير اين صورت به کل تبديل به خسارت مي شود.

رئيس شوراي شهر اهواز در ادامه اين نشست به مطبوعات و رسانه ها اشاره و گفت: مطبوعات و رسانه ها بايد محلي براي مطالبات مردم باشد و اهداف رسيدگي به مشکلات و خواسته هاي مردمي را در افق چشم انداز خود داشته باشند

وي افزود: متاسفانه بعضي از رسانه ها اهداف کلي و مقدس خود را فراموش کرده اند و مکاني براي لابي کردن و رسيدن به ديگر اهداف را رصد مي کنند

در ادامه بلاديان رييس ستاد اقامه نماز با قدرداني از زحمات شوراي شهر اهواز و به ويژه رئيس آن گفت: سختي کار در شوراي شهر نشان مي دهد که اگر براي خدا و حل مشکلات و باز کردن گره از مردم باشد قطعا عاقبت به خيري و دعاي شهروندان را به دنبال خواهد داشت در غير اين صورت چيزي به جز خرابي دنيا و آخرت را نصيب کارگزاران مردم نخواهد کرد.

وي افزود: بالا بودن توقعات و انتظارات مردمي از نمايندگان شوراي شهر به ويژه از رييس آن نشانه اين نکته است که مردم متوقع خدمت بيشتري به خود هستند که مي تواند برگ برنده براي عاقبت اعضا و نمايندگان شوراي شهر باشد.

بلاديان با ذکر اين نکته که بايد زمينه هاي ارزشمند جامعه هرچه بيشتر در شهر اهواز زنده شود گفت: نمايندگان شوراي اسلامي شهر بايد با وسواس و حساسيت کاري خود اوج خدمت رساني بي منت را به مردم ثابت کنند تا شاهد حل مشکلات و ديدن آثار برکات در جمع خود و حل مشکلات شهري در اهواز باشند.

در ادامه اين نشست امير آهن جان معاون فرهنگي اجتماعي شهرداري اهواز با ارائه گزارشي از روند کاري حوزه تحت مديريت خود هم افزود: معاونت فرهنگي شهرداري اهواز با مشورت و نظرخواهي از برگزيدگان مردم به ويژه نخبگان، علما و روحانيت و اساتيد دانشگاه ها در نظر دارد تا کارهاي فرهنگي را در سطح شهر اهواز به نحو مطلوب و مورد نظر و الويت شهروندان در اين شهر طراحي و اجرا کند.

آهن جان گفت: حوزه معاونت فرهنگي شهرداري اهواز کمترين حرکت هاي فرهنگي و اجتماعي خود را قطعا بدون نظر خواست اکثريت مردم و هماهنگي بزرگان و شايستگان شهر به اجرا نخواهد گذاشت.

comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۴
comment
0
1
comment آقای آهن جان؛ کدام کارتان بامشورت مردم بوده است؟ ومردم چگونه می توانند باشما تماس بگیرند؟ برای دیدن شما باید از هفت خوان گذشت
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار