شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۶۲۶۰
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۰:۲۳
شوشان : اولین دوره ی آموزشی مهارت های عمومی تربیت مدرس دانشگاه جامع علمی کاربردی در سطح استان خوزستان برگزار می شود.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی استان خوزستان، مسئول امور مدرسان دانشگاه جامع علمی کاربردی استان خوزستان گفت: این دوره ی آموزشی با هدف توانمند سازی و دانش افزایی مدرسان به همت دانشگاه جامع برگزار می شود.
اکبر اکبری افزود: دوره آموزش مهارت های عمومی تربیت مدرس طی سه روز از شانزدهم الی هیجدهم بهمن ماه در محل شرکت لوله سازی خوزستان و با حضور 350 مدرس دانشگاه جامع علمی- کاربردی برگزار می شود.
وی در خصوص نحوه ی برگزاری دوره ها در هر روز اظهار کرد: این دوره ها در هر روز در پنج بخش(سکشن) است که در پایان، گواهی نامه 40 ساعته برای مدرسان حاضر در دوره صادر می شود.
مسئول امور مدرسان دانشگاه جامع علمی- کاربردی با اشاره به مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی بیان کرد: با توجه به این مصوبه مبنی بر طرح توانمند سازی و دانش افزایی اعضای هیات علمی و مدرسان دانشگاه و نیز سیاست های دانشگاه جامع علمی کاربردی استان، اولین دوره آموزش مهارت های عمومی با همکاری مرکز تربیت مدرس این دانشگاه برگزار می شود. وی با اشاره به برگزاری این دوره ها در سال آینده، افزود: دوره های آموزشی مهارتی پایه های یک و دو ، پیش نیاز دوره های تخصصی است که سال آِینده در اهواز برگزار می شود.
sorayazandiar@yahoo.com
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار