شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۶۲۶۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۷:۵۰
مدیرکل سابق اوقاف و امور خیریه خوزستان:
12 بقعه در استان در حال مرمت است و 132 مسجد و خانه عالم به عنوان طرح برکت درمناطق لالی و اندیکا ساخته شده است.
مدیر کل سابق اداره کل اوقاف و امور خیریه استان خوزستان گفت: وقف از مدل های مهم اقتصادی است که جامعه اسلامی به این امر بسیار اهمیت می دهد و اگر به وقف توجه شود بسیاری از مشکلات جامعه حل می شود.

 حجت الاسلام و المسلمین سید علی میر محمدی  در مراسم معارفه مدیر کل جدید اداره کل اوقاف و امور خیریه خوزستان اظهار داشت: خدمات به موقوفات، نظارت و مدیریت بر موقوفات و توجه به مباحث قرآنی سرآمد برنامه های اداره کل اوقاف خوزستان است.

وی گفت: مهم ترین تغییری که تاکنون در اداره کل اوقاف استان خوزستان انجام گرفته است مکانیزه شدن فعالیت های این اداره کل است که باعث شد فعالیت های این اداره کل باسرعت و دقت بیشتری در جهت حفاظت از موقوفات و شناسایی موقوفات انجام شود.

حجت لاسلام و المسلمین میر محمدی بیان داشت: در حال حاضر 214 موقوفه در استان وجود دارد.

وی با اشاره به برنامه ریزی هایی که از سال 90 در اداره کل اوقاف خوزستان برای ترویج فرهنگ حفظ قرآن انجام داد بیان داشت: با ترویج این فرهنگ حسنه از سال 90 تا کنون 32 هزار حافظ قرآن در خوزستان وجود دارد.

این مقام مسوول بیان داشت: این اداره کل امسال افزون بر پنج میلیارد ریال اعتبار صرف طرح حفظ قرآن در استان نموده است همچنین در زمینه مرمت بقاع متبرکه نیز این اداره کل امسال موفق شد 170 میلیارد ریال اعتبار از دولت دریافت کند.

مدیر کل سابق اداره کل اوقاف و امور خیریه استان خوزستان افزود: 12 بقعه در استان در حال مرمت است و 132 مسجد و خانه عالم به عنوان طرح برکت درمناطق لالی و اندیکا ساخته شده است.

حجت الاسلام و المسلمین تصریح کرد: 70 موقوفه بزرگ داشتیم که در دست متصرفان بود و پس گرفته شد.

comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
کارمند اوقاف
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
comment
0
0
comment 70 موقوفه بزرگ داشتیم که در دست متصرفان بود ....واقعا معلوم نیست چطور این آمار آورده می شود و از کدام متصرفان و موقوفه خواران پس گرفته شده است واقعا اینها بیایند آمار بدهند کدام موقافات بزرگ را پس گرفتند واقعا که .من مطمئن هستم نظرم را نخواهید زد ...
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار