شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۶۲۷۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۹:۱۱
دکتر خدادادی:
فقر لجستيك شديد، فقر نيروي انساني و فقر اعتباري از جمله مشكلاتي است كه جمعيت هلال احمر استان به آن دچار است.
مديرعامل جمعيت هلال احمر خوزستان گفت: متاسفانه استان خوزستان دچار توسعه‌نيافتگي است كه اگر اين امر ناشي از عوامل ضدتوسعه باشد، لازم است اين عوامل شناسي و آسيب‌شناسي شود.

دكتر علي خدادادي در مراسم توديع و معارفه مديرعامل جمعيت هلال احمر خوزستان  اظهار كرد: فقر لجستيك شديد، فقر نيروي انساني و فقر اعتباري از جمله مشكلاتي است كه جمعيت هلال احمر استان به آن دچار است.

وي ادامه داد: خوزستان، استان توسعه نيافته‌اي است و حاشيه‌نشيني بسيار زيادي دارد كه البته اين امر ناشي از كم‌كاري ماست و لازم است تدابير جدي‌تري در جهت حل اين مشكلات انديشيده شود.

مديرعامل جمعيت هلال احمر خوزستان افزود: شان، منزلت و جايگاه مردم استان خوزستان كه دين خود را به اسلام ادا كرده‌اند، آن چيزي نيست كه اكنون مي‌بينيم. بنابراين آمده‌ام در جهت ارتقا حداقل جايگاهي كه بايد هلال احمر استان خوزستان داشته باشد، در فضاي اعتدال، تدبير و اميد كه همه كشور را فرا گرفته تلاش كنم و با كمك همه عوامل مجموعه هلال احمر قدم‌هايي در جهت توسعه برداريم.
 
خدادادي اظهار كرد: تدوين برنامه چهار ساله براي جمعيت هلال احمر بر مبناي منشور آن يكي از اقدامات مهم و اساسي است كه در دستور كار خود قرار داده‌ام. در بحث اولويت‌سنجي اين برنامه، بحث امداد و نجات در اولويت نخست قرار دارد و پس از آن حوزه‌هاي بهداشت و درمان، توانبخشي، داروخانه و داوطلبان در اولويت‌هاي بعدي مدنظر قرار گرفته‌اند.
 
وي ادامه داد: تلاش در جهت تعميق ارزش‌هاي ديني از جمله مباحثي است كه هر چند به آن پرداخته شده ولي لازم است بيش از گذشته به آن پرداخته شود و اين ضرورت نيز در دستور كار جمعيت هلال احمر خوزستان قرار گرفته است.
 
مديرعامل جمعيت هلال احمر خوزستان به وضعيت پرداختي بسيار پاييني پرسنل جمعيت هلال احمر اشاره كرد و اظهار كرد: اين وضعيت در مقايسه با پرداختي ساير ادارات بسيار پايين است بنابراين تلاش در جهت ارتقا وضعيت معيشتي پرسنل نيز يكي از ضرورت‌هايي است كه به آن توجه خواهد شد.
 
خدادادي تصريح كرد: تكميل پروژه‌هاي نيمه تمام جمعيت هلال احمر از جمله موادي است كه بايد به صورت جدي دنبال شود. تلاش مي‌شود اين پروژه‌ها را با جذب اعتبارات لازم تكميل و به بهره‌برداري برسانيم.
 
وي تصريح كرد: طراحي و پيگيري اجراي برنامه‌هاي جديد به منظور افزايش درآمدهاي اختصاصي جمعيت هلال احمر از جمله مواردي است كه مي‌تواند در كسب موفقيت‌هاي بيشتر در حوزه امداد و نجات موثر باشد، بنابراين در صورت حل مشكل نيروي انساني مي‌توان در جهت اجراي برنامه‌هاي جديد گام‌هاي بزرگي برداشت؛ در اين حوزه ايده‌هاي بسيار زيادي وجود دارد كه اميدواريم بتوانيم اين ايده‌ها را عملياتي سازيم.
 
خدادادی اظهار داشت:در این مسیر شورای تخصصی ، مشورتی و نظارتی را با یاری اعضای هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی اهواز  در جمعیت هلال احمر خوزستان را تشکیل می دهیم. 

علي‌عسكر ظاهري، مديرعامل پيشين جمعيت هلال احمر خوزستان نيز در اين مراسم گفت: جمعيت هلال احمر استان بيش از 131 هزار عضو دارد كه داوطلبانه در حال خدمت هستند كه حدود 4400 نفر آموزش‌هاي مرتبط با حوزه امداد و نجات را فرا گرفته‌اند.
 
وي اظهار كرد: خوزستان، استان بسيار باارزش و الهي است كه مردم شريفي دارد كه شايسته خدمت هستند و از بين همين مردم جواناني داوطلبانه به پا خاسته‌اند و از خود مي‌گذرند تا به مردم خدمت كنند.
 
ظاهري به زلزله آذربايجان شرقي اشاره كرد و گفت: جوانان استان خوزستان با پوشيدن لباس امدادگري به ياري مردم اين خطه شتافتند و در يك كلام مي‌توان گفت: بچه‌هاي خوزستان گل كاشتند چرا كه هميشه از انرژي مثبت، اخلاق خوب، توانمندي اين جوانان و ارايه خدمات به مردم در آذربايجان شرقي صحبت مي‌شده است.
 
مديرعامل پيشين جمعيت هلال احمر خوزستان تصريح كرد: همچنين در زلزله بوشهر جوانان استان خوزستان بسيار زودتر از همه وارد كار شدند و اداره امور را به خوبي به دست گرفتند تا كار به سرعت ساماندهي شد. همه اينها ما را به وجد مي‌آورد كه در كنار اين عزيزان بايستيم و بگوييم خدمتگزار مردم هستيم.
 
وي افزود: شاهد آن هستيم كه دكتر فرهادي، رييس جمعيت هلال احمر كشور به عنوان يك شخصيت علمي، فرهنگي و ارزشي كه 2 وزارتخانه را در كارنامه خود دارد، يك شخصيتي متعهد، علمي و عاشق به كار با نام دكتر علي خدادادي را در جايگاه مديريت جمعيت هلال احمر استان خوزستان منصوب مي‌كند.
 
ظاهري گفت: اين مسئوليت‌ها يك امانت هستند و مديريت‌ها به خصوص در جمعيت هلال احمر مانند دوهاي امدادي است. همه ما افتخار مي‌كنيم كه خدمتگزار مردم هستيم.
 
 در اين مراسم استاندار خوزستان، مديركل مديريت بحران استانداري، مجموعه مديران شعب و ادارات جمعيت هلال احمر در سطح استان خوزستان با اهداي لوح سپاس به علي عسكر ظاهري وي را بدرقه كردند.
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
comment
comment
قاسم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
comment
0
1
comment برای جناب آقای دکتر خدادادی دعا می کنیم که در برنامه های مورد نظر خود موفق شوند. البته این مدیر فرهیخته و مومن و با سابقه به حمایت همه جانبه سایر مسئولان نیاز دارند تا انشالله شاهد تغییرات بنیادین در این بخش باشیم.
comment
کارمند توانبخشی مرکز اهواز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۸
comment
0
0
comment ضمن آرزوی موفقیت روزافزون برای جناب آقای دکتر خدادای و ابراز خرسندی از انتصاب شایسته و به حق ایشان
امیدواریم هرچه زودتر به مشکلات عدیده حوزه بهداشت،درمان و توانبخشی که طی دوسال اخیر بعلت عدم تخصص و دلسوزی مدیرعامل وقت چندین گام به عقب رفته است،رسیدگی نموده و خدمات این معاونت را به آنچه که سزاوار مردم نجیب خوزستان است نزدیک نمایند
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار