شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۶۲۹۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۵:۰۲
جشنواره معرفی روابط عمومی ها و مدیران برتر استان 27 اردیبهشت سال 93 دراهواز برگزار می شود.
رییس برگزاری جشنواره ˈ سلام ˈ درخوزستان گفت: بمنظور شناسایی و معرفی چهره های برتر ، جشنواره معرفی روابط عمومی ها و مدیران برتر استان در بخش های دولتی و خصوصی 27 اردیبهشت سال 93 دراهواز برگزار می شود.

ˈجمال درویشˈ در نشست خبری که بمنظور معرفی این جشنواره در محل استانداری خوزستان برگزار شد ، بیان کرد: این جشنواره فرصتی برای نشان دادن افراد برتر درحوزه های مدیریت و روابط عمومی ها است.

وی با بیان اینکه این جشنواره با نام ˈسلامˈ در سطح استان خوزستان برگزار می شود ، بیان داشت: نکته ویژه جشنواره روابط عمومی های برتر و مدیران ارتباط گستر استان خوزستان بخش علمی و کارشناسی این جشنواره است .

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خوزستان بیان داشت: در این راستا در اولین گام شورا و کمیته علمی جشنواره راه اندازی شده و دراین کمیته از حضور اساتید ،مدرسان،صاحب نظران حوزه ارتباطات ،اخبار و روابط عمومی ها استفاده شده است.

درویش بیان کرد: در این جشنواره تلاش می کنیم با پرداختن به مباحث علمی و با ارزیابی آثار ارسالی از سوی روابط عمومی های بخش دولتی و خصوصی برترین های هر بخش معرفی شود.

در ادامه دبیر جشنواره روابط عمومی های برتر و مدیران ارتباط گستر استان خوزستان در خصوص کلیات برگزاری این جشنواره گفت: برای برگزاری هرچه بهتر این جشنواره در ابتدا کمیته های علمی جشنواره تشکیل شد و در جلسات تخصصی برگزاری این جشنواره ،شاخص های ارزیابی جشنواره استخراج شده است.

ˈسید فضل الدین موسویˈ افزود: شاخص های اصلی این جشنواره برای معرفی برترین ها شامل ارزیابی فعالیت های مردمی، ارزیابی فعالیت های ارتباط درون سازمانی، ارزیابی پژوهش و افکارسنجی و آموزش، ارزیابی کتاب و محصولات چاپ، ارزیابی اقلام تبلیغاتی، ارزیابی فعالیت های نمایشگاهی، ارزیابی فعالیت های فرهنگی و هنری، فعالیت های ویژه، فعالیت های ارتباط رسانه ای، فعالیت های حوزه روابط الکترونیک و وبسایت و ارزیابی فعالیت بر اساس مبانی دینی و ارزش های اسلامی با رویکرد اعتدال محوری است.

وی گفت: همچنین کمیته اجرایی این جشنواره تشکیل شده و هم اکنون این کمیته در حال انجام کارهای فراخوان و طبقه بندی کاری ها است.

موسوی با معرفی آدرس الکترونیکی www.fbpr.ir به عنوان پایگاه اطلاع رسانی این جشنواره، اظهارکرد:شرکت در جشنواره برای روابط عمومی ها هزینه ای ندارد و به جز کارگاه های آموزشی که شرکت در آن اختیاری است، سایر مراحل مشمول پرداخت هزینه نخواهد شد و همزمان با برگزاری این جشنواره بانک اطلاعات روابط عمومی ها و مدیران ارتباط گستر استان خوزستان نیزتشکیل می شود. 

دبیر جشنواره ˈسلامˈ خوزستان بیان داشت: دکتر غلامرضا کاظمی دینان رییس انجمن روابط عمومی های ایران، ابوالقاسم حکیمیان عضو هیات مدیره و مسوول کمیته آموزش انجمن روابط عمومی های ایران، دکتر محمد حسین پور رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز، منصور کلاه کج عضو هیات علمی دانشگاه شهید چمران اهواز، بیژن ربیعی کارشناس امور خبری و رییس خبرگزاری جمهوری اسلامی استان خوزستان ، سیدعماد الدین موسوی کارشناسی امور دینی و اجتماعی، پروین رضایی مشاور، روانشناس و مدرس دانشگاه و ندا شفیعی مدرس دانشکده خبر اهواز اعضای کمیته علمی این جشنواره را تشکیل می دهند.

گفتنی است در پایان این نشست از لوگوی جشنواره روابط عمومی های برتر و مدیران ارتباط گستر رونمایی شد
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۱
comment
0
0
comment سلام . لطفاً از پایگاه خبری NewsOfAhwaz.blogfa دیدن فرمایید . باتشکر .
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار