شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۶۳۳۸
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۲
با حضور آیت‌الله موسوی جزایری انجام شد
نخستین یادواره سردار شهید موسی اسکندری مسئول ستاد لشکر ۷ ولیعصر (عج) در اهواز برگزار شد.
 
به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، با حضور اقشار مختلف مردم، خانواده‌های معظم شهدا و مسئولان کشوری و محلی نخستین یادواره سردار شهید موسی اسکندری مسئول ستاد لشکر 7 ولیعصر (عج) در اهواز برگزار شد.

در این یادواره که پیش از ظهر امروز در محل تالار اجتماعات امام خامنه‌ای مجتمع رفاهی و تفریحی فجر اهواز برگزار شد آیت‌الله سید محمدعلی موسوی جزایری نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و امام جمعه اهواز نیز حضور داشت.

سید محمد باقرزاده فرمانده کمیته جست‌وجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح نیز در نخستین یادواره سردار شهید موسی اسکندری مسئول ستاد لشکر 7 ولیعصر (عج) نیز حضور یافت.

در این برنامه معنوی حجت‌الاسلام محمد اسدی مومن از شاگردان سردار شهید موسی اسکندری به بیان خاطرات خود در زمان حیات شهید پرداخت.

همچنین سردار حسن شاهوارپور فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان نیز در یادواره سردار شهید موسی اسکندری مسئول ستاد لشکر 7 ولیعصر (عج) حضور یافت و به بیان برخی خصوصیات شهید پرداخت.

محمود معین‌پور جانشین فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان نیز با حضور در این محفل خاطراتی از شهید موسی اسکندری برای حاضران در یادواره بیان کرد.

در این یادواره همچنین سید محمد امام از مداحان خوزستان به مدیحه سرایی و روضه خوانی پرداخت و اشعاری در رثای شهدای گرانقدر قرائت کرد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار