اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۶۳۸۴
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۱:۲۵
- محبت نیروی اداره زندگی زناشویی : حاج آقای مالکی از خطبای توانمند و اساتید حوزه علمیه اهواز در بیان مسائل شرعی پیش از خطبه های نماز جمعه اهواز پیرامون مسائل عقد و روابط زوجین سخن گفت. وی در فراز ی گفت : آن نیرویی که زندگی را اداره می کند محبت است.

- نظر ساواک درباره انقلابیون اسلامگرا : آقای فعال از مبارزان انقلاب و زندانیان سیاسی گروه منصورون نیز در سخنان پیش از خطبه نماز جمعه اهواز به بیان خاطراتی از دوره مبارزه علیه رژیم ستمشاهی پرداخت.
وی گفت : معاون ساواک به ما می گفت : هر رژیمی سر کار بیاید ما را نگه می دارد و ما تنها با گروه های اسلامی مبارزه می کنیم چرا که بین مبارزین تنها آنها هستند که ما را قبول ندارند.

- پیمانکاران بزرگ در اهواز : سید خلف موسوی شهردار اهواز در نشست مطبوعاتی خود در مورد به کمک طلبیدن پیمانکاران بزرگ و از جمله قرارگاه خاتم الانبیاء گفت: اگر در بازدیدهایی که توسط مدیران این شرکت انجام می شود پای کار اجرای تقاطع های غیر هم سطح بیایند 3 تا 4 هزار مییارد تومان به بودجه عمرانی اهواز اضافه می گردد. وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت : مردم اهواز از املاک شهرداری خیر ندیده اند و اگر قرار است در املاک تغییری صورت بگیرد باید تبدیل به احسن شوند و پول آنها تبدیل به زیر گذر شوند. وی درباره اینکه با هزینه تعریض پل سوم می شد پل دیگری بر کارون اجرا کرد عنوان داشت : چرا باید پلی بزنیم که در مسیر ترافیک نباشد؟ وی زمان تعریض پل سوم را 11 ماهه برآورد کرد.
گفتنی است که خبرهای غیر رسمی از بودجه 10 میلیارد تومانی تعریض پل سوم خبر می دهند که رقمی سنگین است.
موسوی همچنین از کمبود 6800 تاکسی در اهواز سخن گفت.

- پیامدهای انتقاد مقتدایی از ستاد انتخاباتی روحانی : در پی انتقاد مقتدایی استاندار خوزستان از فشارهای ستاد روحانی در عزل و نصب ها در نشست با نخبگان عرب، استاندار هرمزگان جاسم جادری که در ایام انتخابات تصدی ستاد دکتر روحانی در خوزستان را برعهده داشت عنوان کرده که خودم مسائل پیش آمده را با مقتدایی حل می کنم.

- مشکل تعدد متصدیان در روستاها : در جلسه گردهمایی تعاونی های تولید محدوده طرح 550 هزار هکتاری خوزستان، نماینده مرکزی سازمان تعاون روستایی در این طرح گفت: باید خود را برای شرایط پس از انجام طرح آماده کنیم. شبکه آبیاری اگر قرار است تحویل بهره برداران و تعاونی ها گردد با اشکالاتی مواجه هستیم از جمله اینکه در روستاها با تعدد تصدی گری مواجه هستیم مانند تعاونی های نظام کشاورزی، نظام صنفی، مرکز خدمات، شوراهای اسلامی، تعاونی های آب بران، تعاونی های تولید که هر یک گوشه ای از امورات روستا را در اختیار دارند و با این تعدد تصدی گری ها می خواهیم چه کنیم؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار