شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۶۳۹
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۳:۲۵

 

مهندس محمد علی قاسمی طی پیامی از حضور مردم دزفول در دوره اول و دوم انتخابات نهم مجلس شورای اسلامی تشکر کرده و به مهندس عباس پاپی زاده ، منتخب مردم و نماینده جدید این شهرستان تبریک گفت . متن پیام قاسمی به شرح ذیل است :

بسم الله الرحمن الرحیم

مردم آزاده، سربلند و ولایتمدار شهرستان دزفول

سلامٌ علیکم

حضور هوشمندانه و مسئولانه‌ی شما در مراحل اول و دوم نهمین دوره‌ی انتخابات مجلس شورای اسلامی بار دیگر بلوغ فکری، سیاسی و اعتقادی شما را به نمایش گذاشت.

اینجانب خدای بزرگ را سپاسگزارم که در مرحله‌ی دوم انتخابات نیز مشمول الطاف و آرای بیش از ۴۵ هزار برادر و خواهر ایمانی قرار گرفتم و این اقبال مخلصانه را نشانه‌ی تجانس روحی، فکری و ایمانی می‌دانم.

وظیفه‌ی خود می‌دانم از همه‌ی مردم بزرگوار، کاندیداهای محترم مجلس نهم در مراحل اول و دوم و ستادهای انتخاباتی آنان، هیأت‌های محترم اجرایی، نظارت و بازرسی، متصدیان نظم و امنیت و همه‌ی مردمی که در مراحل اول و دوم انتخابات، چنین همدلی و مشارکتی را رقم زدند، تقدیر و تشکر کنم.

همچنین به برادر عزیزم جناب آقای مهندس پاپی‌زاده منتخب مردم دزفول، تبریک عرض نموده و موفقیت ایشان را در ادای دین نسبت به مردم با فرهنگ، صبور، شهیدپرور  و ولایت‌مدار شهرستان دزفول از خدای بزرگ خواهانم.

ضمناً اگر در فرآیند تبلیغات انتخاباتی، خدای ناکرده به واسطه‌ی اینجانب یا دوستان و هواداران این حقیر، حقی از کسی ضایع شده است، جداً طلب بخشش می‌نمایم.

در پایان، سلام خود را به روح مطهر حضرت امام خمینی (ره) و ارواح پاک شهدای اسلام و ۲۶۰۰ لاله‌ی گلگون‌کفن شهرستان دزفول، تقدیم می‌دارم و سربلندی جمهوری اسلامی‌، سلامتی، اقتدار و عزت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) و امت ایران اسلامی را از پیشگاه حق تعالی درخواست نموده و همگان را به خدا می‌سپارم.

والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته

محمدعلی قاسمی

کاندیدای نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی شهرستان دزفول

 


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار