شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۶۴۰۹
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۷:۴۱
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان از اجرای برنامه ها و پروژه های متنوع و متعدد در دهه فجر انقلاب اسلامی در سراسر استان خبر داد.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان از اجرای برنامه ها و پروژه های متنوع و متعدد در دهه فجر انقلاب اسلامی در سراسر استان خبر داد.
ˈدکتر علی خدادادی ˈبا گرامی داشت یاد و شهدای انقلاب اسلامی، امام راحل و آغاز دهه فجر گفت: امسال به مناسبت دهه فجر و با هدف پاسداشت این ایام مقدس، برنامه ها و پروژه های متنوعی در دستور کار جمعیت هلال احمر استان قرار گرفته است که با حضور کارکنان، جوانان، امدادگران و داوطلبان استان اجرایی خواهد شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان با اشاره به یوم ا... 22 بهمن که از نقاط عطف تاریخ ایران اسلامی است، از حضور و مشارکت حداکثری اعضای جمعیت در راهپیمایی این روز باشکوه خبرداد و اظهار کرد: شرکت و پوشش امدادی در راهپیمایی22 بهمن، اجرای مانورهای امدادی، اجرای دوره آموزشی مقابله با اثرات مین و مواد منفجر نشده، اجرای دوره های آموزش تخصصی و بازآموزی امداد و نجات نجاتگران پایگاه های امدادی، برگزاری جشنواره ورزشی فرهنگی امدادی ˈوفاˈ با حضور امدادگران و نجاتگران استان، اجرای دوره توان افزایی امدادی برای تیم های واکنش سریع از برنامه های معاونت امداد ونجات استان در این دهه است.

خدادادی در خصوص برنامه های عام المنفعه و نقش کم نظیر داوطلبان در ارائه خدمات اجتماعی افزود: در حوزه داوطلبان، اجرای طرح نیابت با رویکرد پیشگیری و سلامت، اعزام کاروان سلامت به مناطق محروم، برپایی چادرهای سلامت و ارایه خدمات بهداشتی، توسعه و گسترش روند جذب حامیان سلامت با عنوان پنجره های امید، برگزاری کارگاه­های آموزشی روسای خانه های داوطلب و مربیان، شرکت داوطلبان در طرح ˈاهدای خون، اهدای زندگیˈ و آموزش پیشگیری از خشونت در فضای خانواده ها بخشی از برنامه های این حوزه در دهه فجر خواهد بود.

مدیرعامل هلال احمر استان ادامه داد: برگزاری مانور درمان اضطراری با مشارکت استان­های لرستان و ایلام در مناطق محروم شهرستان اندیمشک از برنامه های حوزه درمان و توانبخشی جمعیت خواهد بود.

دکتر خدادادی به برنامه های جوانان هلال احمر در این هفته نیز اشاره ای داشت و گفت: فراخوان عضویت اعضای جوان، ثبت نام از عموم مردم در دوره های آموزشی امداد و کمکهای اولیه، آغاز اجرای طرح ملی دادرس و برگزاری مسابقات المپیاد مرحله شهرستانی طرح دادرس، بازدید جوانان از مراکز صنعتی و تحقیقاتی استان، برگزاری مسابقات ورزشی، امدادی، فرهنگی و هنری بین جوانان، غبارروبی مزار شهدا و برپایی ایستگاه های فرهنگی در حوزه ایمنی و سلامت از برنامه های معاونت جوانان در این دهه می باشد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار