شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۶۴۴۸
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۸
رامي علاسوند، رئيس شوراي اسلامي شهر اهواز با صدور پيامي از همه اقشار مردم ولايتمدار و مقاوم شهرستان اهواز جهت شركت و حضور باشكوه در راهپيمايي 22 بهمن دعوت کرد.
 
در متن این پیام آمده است:
 
" 22 بهمن 1357 آغاز فصل نويني در تاريخ ميهن اسلامي‌مان بود؛ فصل تازه‌اي از شجاعت، نوآوري و شكوفايي در همه عرصه‌ها و يادآور حماسه سترگ پيروزي ملت ايران است.
 
22 بهمن روز تجديد ميثاق با آرمان‌هاي حضرت امام خميني(ره) و اداي احترام به مقام شامخ شهداي سرافراز و همه ايثارگراني است كه در پيروزي انقلاب اسلامي و حفظ دستاوردهاي آن، با ايثار جان خويش ايفاي نقش كردند.
 
ملت رشيد ايران اسلامي با تبعيت از خميني كبير و خلف صالح ايشان رهبر معظم انقلاب اسلامي با عزمي سترگ و مثال‌زدني در سايه‌سار وحدت و يكپارچگي، ضمن خنثي كردن تمامي توطئه‌ها، تهديدها و دشمني‌ها، راه روشن و پرافتخار خود را با سربلندي و موفقيت طي نمودند و بحمدالله امروز در سي و پنجمين سالگرد پيروزي انقلاب شكوهمند اسلامي در اوج عزت و اقتدار قرار دارند.
 
اينجانب به نيابت از اعضاي محترم شوراي اسلامي شهر اهواز ضمن تبريك فرا رسيدن يوم‌ا... 22 بهمن به همه خوزستاني‌ها و به خصوص همشهريان اهوازي هميشه در صحنه، از مردم شريف و فهيم ديار حماسه‌سازان براي شركت در راهپيمايي باشكوه 22 بهمن، دعوت مي‌نمايم و رجا واثق دارم كه اقشار مختلف مردم مؤمن و ولايي اين سامان چونان هميشه به منظور تجديد ميثاق با امام راحل(ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامي (مدظله العالي) و پاسداري از آرمان‌هاي انقلاب و شهداء با حضور آگاهانه، پرشور و حماسي خود در راهپيمايي بيست و دوم بهمن، نقشه‌هاي دشمنان را نقش بر آب مي‌نمايند و در سال حماسي سياسي و حماسه اقتصادي برگ زرين ديگري بر تاريخ سراسر افتخار خود مي‌افزايند و همچون 24 خرداد امسال كه حماسه سياسي عظيم و ماندگاري را رقم زدند، بار ديگر با حضور باشكوه ود در اين راهپيمايي حماسه سياسي سال جاري را تكميل خواهند نمود."

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار