شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۶۴۵
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۳:۴۰

علی رضا دهقان: بی اخلاقی و تخريب در فضاي انتخابات نهمين دوره مجلس جای انتقاد دارد.

به گزارش فارس، عليرضا دهقان نماينده مردم ايذه و باغ ملك در مجلس شوراي اسلامي پيش از ظهر امروز (يكشنبه) طي نطقي ميان دستور در صحن علني مجلس اظهار داشت: امسال به تدبير مقام معظم رهبري «سال توليد ملي و حمايت از كار و سرمايه ايراني» نامگذاري شده است، چراكه توليد ملي و رفع نيازهاي كشور و منطقه توسط صفت جوشيده از فكر و ابتكار ايران راه حل مؤثر و ترديدناپذير توسعه همه جانبه با خروج از تحريم هاي ناعادلانه و محروميت زدايي كشور است.

دهقاني با بيان اينکه رهبر معظم انقلاب انتخابات را آزمون بزرگ اخلاقي خواندند که خيلي از افراد در اين آزمون خود را نشان مي دهند گفت: متأسفانه علي رغم اينکه من اعلام کرده بودم از حوزه انتخابيه ايذه و باغملک در انتخابات مجلس نهم شرکت نمي کنم اما آماج برخي بداخلاقي ها، تخريب هاي ناعادلانه و بي مهري و بي محبتي افرادي قرار گرفتم که بسيار ناپسند، ناجوانمردانه و ناصواب است.

اين نماينده مردم در مجلس هشتم ادامه داد: يکي از دلايلي که کانديداي نمايندگي مجلس نهم از اين حوزه انتخابيه نشدم تخريب هاي ناعادلانه و بي پايه و اساس بود.

اين عضو کميسيون فرهنگي مجلس از تخريب ها در فضاي انتخابات انتقاد کرد و ادامه داد: اين رسم تاريخ است که مردان بزرگ با تحمل تخريب ها کارها بزرگي انجام مي دهند و گذشت تاريخ همه اين حقايق را آشکار مي کند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار