شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۶۴۶۲
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۲
رقابت‌هاي نجات غريق بانوان خوزستان با شناخت نفرات برتر به پايان رسيد.
 
آتوسا سماعي، نايب رييس هيات نجات غريق استان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجوين ايران (ايسنا) –منطقه‌خوزستان- اظهاركرد: اين مسابقات به مناسبت دهه فجر 18 بهمن‌ماه در استخر شهيد بابك معتمد برگزار شد.
 
وي بيان‌كرد: شركت‌كنندگان در رده‌هاي سني زير 30 سال و بالاي 30 سال و در دو رشته انفرادي و يك رشته تيمي با يكديگر به رقابت پرداختند.
 
نايب رييس هيات نجات غريق خوزستان عنوان‌كرد: در 50 متر حمل آدمك رده سني زير 30 سال پرستو صمدي، الهام عموآقايي و سعاد سياحي هر سه از استخر راشا به ترتيب مقام‌هاي اول تا سوم را به دست آوردند.
 
وي ادامه‌داد: در 50 متر حمل آدمك رده سني بالاي 30 سال نيز مهناز كريمي از استخر ملي حفاري قهرمان شد، سميه سياحي از استخر راشا مقام دوم را كسب كرد و سميرا علمداري از استخر نفت اهواز عنوان سوم را به دست آورد.
 
سماعي گفت: در 100 متر آزاد بامانع رده سني زير 30 سال  سعاد عساكره، سعاد سياحي و الهام عموآقايي هر سه از استخر راشا به ترتيب عنوان هاي اول تا سوم را ازآن خود كردند.
 
وي خاطرنشان‌كرد: در 50 متر آزاد بامانع رده سني بالاي 30 سال هم سميه سياحي از استخر راشا مقام اول را كسب كرد و مهناز كريمي از استخر ملي حفاري در جايگاه دوم قرار گرفت. نفر سوم هم نداشتيم.
 
نايب رييس هيات نجات غريق خوزستان در ادامه درباره نتايج تيمي رشته 4 در 25 متر حمل آدمك عنوان‌كرد: در رده سني زير 30 سال مريم داوري، نگار برازش، پرستو صمدي و راز عباسي از سازمان آب و برق خوزستان مقام اول را به دست آوردند، سعاد سياحي، فاطمه حسيني، سعاد عساكره و الهام عموآقايي از استخر راشا دوم شدند و عاطفه ناصر، درنا بابادي، فاطمه آل‌كثير و مريم ناقوسي از استخر شوش عنوان سوم را كسب كردند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار