اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۶۴۷۵
تعداد نظرات: ۲۵ نظر
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۴:۰۲
یست و هفتمین جلسه علنی شورای شهر اهواز با حاشیه های جالبی همراه شد. طبق معمول جلسه این هفته شورای شهر اهواز نیز با تاخیر حدود 45 دقیقه ای برگزار شد. حضور کمرنگ خبرنگاران به دلیل اخراج آنان در جلسه قبل بیش از هر چیزی به چشم می‌آمد.بعد از مدت‌ها انتظار شهردار منطقه سه اهواز در این جلسه حاضر شد.

پیش از شروع جلسه یکی از شهروندان اهوازی با حضور در کنار صندلی اعضا با صدای بلند نسبت به توهینی که از طرف یکی از شهرداران مناطق  به او شده بود شاکی بود و از نماینده‌ها می‌خواست این موضوع را رسیدگی کنند. در این جلسه نیز همانند جلسات گذشته گروهی از شهروندان جهت اعتراض به ضعیف بودن خدمات شهری در شهرداری منطقه سه از محلات زرگان و کوی فرهنگیان حضور داشتند.

* پیش از شروع جلسه یکی از شهروندان اهوازی با حضور در کنار صندلی اعضا با صدای بلند نسبت به توهینی که از طرف شهردار منطقه هفت به او شده بود شاکی بود و از اعضای شورای شهر  می‌خواست این موضوع را رسیدگی کنند.

* علی ناصری عضو شورای شهر که معمولا نکات ظریف ومهمی را در اثنای جلسه علنی شورا مطرح می کنند خواستار پرداخت عوارض مجتمع رفاهی، تفریحی و خدماتی فجر اهواز به شهرداری اهواز شد. 

* حسین حیدری عضو شورای شهر اهواز با انتقاد از توقف پروژه پل نهم اهواز گفت: مسئولان قرارگاه خاتم انبیا به عنوان مجری این پروژه دلیل توقف آن را عدم پرداخت مطالبات آنان توسط شهرداری اهواز اعلام می کنند. حیدری بیان داشت: پروژه به دلیل مطالبه 50میلیارد تومانی پیمانکار از شهرداری فعلا تعطیل است. 

*جانعلی خورشیدی عضو شورای شهر اهواز اظهار داشت: فرهنگ ما تعریف شده است؛ در جشنواره‌ای «چوقایی» را تن یک زن کرده‌اند و این کار برای قوم بختیاری جای سئوال دارد.وی ادامه داد: از صداوسیما درخواست می‌کنم موضوع فیلم «سرزمین کهن» که با پخش آن به ما توهین شده است را پیگیری کند.عضو شورای شهر اهواز خاطرنشان کرد: از رئیس جمهور به دلیل عذرخواهی از مردم به دلیل روش نادرست پخش سبد کالا قدردانی می‌کنم، همچنین از مسئولان شهرداری به دلیل به اتمام رساندن پروژه «سلمان فارسی» طی 3 ماه به گونه‌ای که موجب خوشحالی مردم شد نیز قدردانی می‌کنم.

اما پربحت ترین و تامل برانگیز ترین حاشیه شورای شهر اهواز به نطق جنجالی خانم مریم ابریشم کار سخنگوی شورای شهر اهواز مربوط می شود. خانم ابریشم کار در نطق پیش از دستور خود ، شهردار منطقه سه اهواز که اتفاقا برای نخستین بار ازشروع بکار شورای چهارم اهواز در جلسه علنی شورای شهر حضور پیدا کرده بود را به باد انتقاد گرفت و گفت: از شهردار اهواز می خواهم  از مدیران شایسته و لایق در شهرداری استفاده کند.

 به گفته ابریشم کار شهردار منطقه سه اهواز خدمات مناسبی را در مناطق زرگان ، فرهنگیان 1 ، 2 و 3 به شهروندان ارائه نمی دهد.

ابریشمکار معتقد است که شهردار منطقه سه اهواز در ایجاد فضای سبز ، جمع اوری زباله های شهری ، دفع آب های سطحی و اسفالت خیابان های این منطقه تعلل می کند.

این عضو شورای شهر اهواز ادامه می دهد که شهردار منطقه سه در پاسخ به عدم ارائه خدمات شهری در این مناطق مذکور گفته است این مسائل به او مربوط نمی شود. وی خواستار پاسخگویی شهردار منطقه سه در خصوص قطع درختان ، صدور پروانه برای ساختمان های بدون پارکینگ و غائله مفقود شدن مجسمه حافظ شد.

* سخنان ابریشم کار تحسین برخی از حاضران در شورا را به دنبال داشت.

*در ادامه احمد باورصاد انتقادات ابریشمکار و حضور تعدادی از شهروندان از مناطق محدوده منطقه سه را هدفمند خواند و سالن جلسه را ترک کرد.

در این هنگام رییس شورای شهر اهواز از احمد فخرالدین شهردار منطقه سه اهواز خواست که به شبهات خانم ابریشم کار پاسخ دهد. 

احمدفخرالدین نیز سخنان خود را با این جمله که شاهد برخی حرکات استبدادی در شورای شهر هستیم آغاز کرد. وی گفت که اعضای شورای شهر حق دخالت در امور اجرایی شهر را ندارند. شهردار منطقه سه اهواز گفت: برخی از مسائل پشت پرده را در حضور مردم نمی توان عنوان کنم. به ادعای این مقام مسئول برخی از اعضای شورای شهر اهواز از او خواسته شخصی دارند. وی گفت: من هرگز به خواسته های شخصی برخی از اعضای شورای شهر اهواز پاسخ نخواهم داد. من مانند برخی از اعضای شورای شهر با احساسات مردم بازی نمی کنم و قصد کاندیدا شدن در انتخابات را ندارم! 

وی به حضور برخی از اعضای شورای شهر اهواز در یک جلسه به گفته او پنهانی اشاره کرد و حضور شهروندان ساکن کوی علی آباد در شورای شهر را هدفمند برشمرد.

فخرالدین گفت: پیگیری مطالبات مردم با آشوب گری امکانپذیر نیست. شهردار منطقه سه تغییر کاربری را توسط شهرداران مناطق غیرممکن دانست و گفت: برخی از زمین های خالی که مالک خصوصی دارند توسط شهرداری منطقه به فضای سبز تبدیل شده است و این اقدام مالک در تخریب ملک خود تغییر کاربری به حساب نمی آید.

وی گفت: من هم می توانم شهروندان را در حمایت از خود به صحنن شورا بیاورم اما از این روش استفاده نخواهم کرد. 

در این هنگام مشاجره میان خانم ابریشم کار و شهردار منطقه سه اهواز بالا گرفت و طرفین الفاظ نامتعارفی نسبت به هم بکار بردند. 

همچنین برخی از شهروندان حاضر در جلسه از الفاظ توهین آمیز خطاب به برخی از اعضای شورای شهر اهواز استفاده کردند که مورد انتقاد خانم صالح پور و بسیاری از حضار جلسه شد. 

شیخ سعادت نیا با ترک صندلی خود به میان معترضان امد و با لحن محبت آمیزی آنان را دعوت به آرامش و  خواستار بیان مشکلات خود در فضای دوستانه و مسالمت آمیز شد.

سید محمد جواد رضوی نیز با انتقاد از سخنان شهردار منطقه سه گفت: اعضای شورای شهر اهواز نمایندگان مردم هستند و باید درد مردم را بازگو کنند . متهم کردن انان به ایراد نطق های تبلیغاتی و یا بکاربردن تعبیرات مانند شانتاژ و یا آشوب گری برای اعضای شورای شهر تعابیر نادرستی است. بکار بردن این الفاظ زیبنده نمایندگان مردم نیست. دکتر ابریشمکار استاد دانشگاه هستند و شهردار منطقه سه نیز از مدیران اجرایی است  که هر دو قابل احترامند و باید در یک فضای سالم و بدور از تنش مشکلات مطرح و رفع گردد.

خورشیدی در ادامه با بیان اینکه بیائیم از حالا دیگر در برابر مردم کسی را نصیحت نکنیم به اتفاقات این جلسه اشاره کرد و ابراز داشت: باید بدانیم که هیچ مسئولی نارضایتی شهروندان را نمی‌پذیرد، اما باید قبول کنیم که شهرداری اهواز هزار مشکل دارد، ما نمی‌گوییم مشکلی نیست؛ بلکه می‌گوییم مشکلات عمدی نیست.وی در پایان به دلیل اتفاقات جلسه شورای شهر از همه عذرخواهی کرد.

* نوشادی معاون برنامه ریزی و توسعه شهرداری اهواز نیز گفت: مدیران شهری به خوبی از مشکلات شهر آگاهی دارند ولی بدلیل محدودیت منابع مالی نمی توانند این مشکلات را حل کنند. نوشادی افزود: در برنامه پنج ساله توسعه و عمران شهری اهواز مبلغ 2600 میلیارد تومان باید هزینه گردد با برآورد سال 90 و محاسبه تورم 20 درصد ولی  در حال حاضر با توجه به افزایش قیمت ها در سال های اخیر این مبلغ به حدود 4000 میلیارد تومان می رسد. به این ترتیب باید در هرسال 800 میلیارد تومان در توسعه و عمران شهر اهواز هزینه گردد. معاون برنامه ریزی و توسعه شهرداری اهواز بیان داشت: طبق برنامه 5 ساله شهرداری تا ما به شاخص های تعیین شده تا سال 94 برسیم که این شاخص ها حداقل  نیازهای شهر می باشد ولی در عمل با توجه به محدودیت منابع مالی عملا سالی حدود 150 میلیارد تا 200 میلیاردتومان هزینه می گردد . براین اساس می بایست محدویدت های مدیریت شهری را مدنظر قرار داد.

اسکندر زنگنه عضو شورای شهر اهواز نیز در این جلسه گفت: خشت او چو نهد معمار کج تا ثریا رود دیوار کج. اوصلا شورای شهر حق دخالت در امور اجرایی شهرداری را ندارد. این کا خلاف وظیفه ذاتی شوراست. احضار و بازخواست شهرداران مناطق و مدیران شهرداری توسط اعضای شورای شهر خلاف قانون بوده است. طبق قانون شوراها تنها شهردار می تواند پاسخگو مسائل اعضای شورا باشد. وقتی ما شاخص های لازم در خصوص انتخاب شهردار را رعایت نمی کنیم می بایست هم شاهد چنین رفتارهایی در شورای شهر باشیم و کسی نباید به این موضوع خرده بگیرد. وجود اینگونه تقابل ها و کشمکش ها در شورا یک ضعف تلقی می شود. 


ناجی سواری نایب رییس شورای شهر اهواز نیز گفت: شورای شهر اهواز وظیفه نظارت بر عملکرد شهردار را دار. نباید اجازه بدهیم گروهی شورا را به حاشیه ببرند. طرح اینگونه مشاجرات جز اتلاف وقت شورا که همان وقت مردم است سودی دیگری ندارد. ناجی سواری بیان داشت: با تهدید و ارعاب مسائل و مشکلات مردم حل نمی شود. نباید خدمت به مردم را فدای مسائل حاشیه ای و سیاسی کرد. 


علی ناصری دیگر عضو شورای شهر اهواز نیز گفت: باید برای عزل و نصب ای در شهرداری اهواز برای شهردار اهواز شاخص و معیار تعیین کنیم.عضو شورای شهر اهواز بیان داشت:اما در صورت تعیین شاخص ها  چه تضمینی وجود دارد که برخی از اعضای شورای شهر اهواز همچنان بدنبال سهم خواهی نباشند. وی خطاب به اعضای شورای شهر اهواز گفت: شما شاخص ها را مشخص کنید من از شهردار قول عمل به ان را می گیرم. اما دیگر پشت پرده از شهردار مسائلی را درخواست نکنید! شهردار اهواز را تهدید نکنید. وی خواستار تشکیل شورایاری در محلات اهواز شد. ناصری با انتقاد از تجمع شهروندان مناطق مختلف در صحن شورا گفت: این یک سنت نادرست است باید شورایاری ها د رمناطق تشکسل شود و انها مسائل و مشکلات خود را در صحن شورا پیگیری کنند. نباید از دایره انصاف خارج شویم و بخاطر اینکه کسی را عزل و یا نصب کنیم به این شیوه متوسل شویم.

دکتر جمشید سلحشور نیز گفت: نباید در گفتگوها از دایره ادب و احترام خارج شویم. می بایست با برخورد ملایم و اجتماعی مسائل خود را حل و فصل کنیم. مسائل فنی و عمرانی در شهرداری مناطق را به اهلش بسپاریم.
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۵
انتشار یافته: ۲۵
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۲
comment
0
0
comment باسلام.ازمهندس حسین حیدری عضوحقوق خوانده شورای شهراهوازودکترعلاسونددرخواست شکایت حقوقی ازشهردارمنطقه [...]راداریم. ایشان وشهرداراصلی اهوازوهمکاران اودرشهرداری مطیع خواست واراده مردم وشهروندان ونمایندگان آنهادراین دومجموعه (شوراوشهرداری)هستند.ودرهیچ جا قانون اجازه سرکشی وتوهین واتهام زدن به نمایندگان آنهارانمیدهد.آقای علاسونداگرصداقت داری بجای شکایت ازمطبوعات بی دفاع تشریف ببروشکایت شهرداران سخیف گومتمردی بشوکه تابحال درمناطق [...]و [...] مدلهای آنهاراازنوع خدمت دراختیارداشته ایدودرنتیجه کاربه اینجاکشیده.میگم [...]شهردارمنطقه [...]به چه حقی به شهروندان اینطوردرشت گویی میکند.مگه یادش رفته در[...]چطوری شبانه ازمقام شهرداربودنش عزلش کردند.آقای [...]گذشته ات رایادت بیاروچندماه آوارگی ات دراستانداری.یاتوی صورت مردم خجالت بکشیدیانمایندگان آنها
comment
يه بنده خدا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۲
comment
0
1
comment [...]هر كاري بكني اقاي [...]، [...]جناب [...]را شهردار نخواهد كرد. در حال خراب كردن راه هاي پشت سرت هستي.
comment
يه بي كار تو اهواز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۲
comment
1
2
comment خانم[...] ، صحبت هاي تو مثل تابلو كه نه بيلبورد شده. همه مي دانند كه به دنبال چه هستي.
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۲
comment
1
2
comment در هيچ منطقاى باندازه منطقه ٣ [...] وجود ندارد به شهردارش بگوييد
جريان پاركينگ مجتمع تجارى زيتون را چكار كردي مغازه هاى كوي جواهرى كه پرونده ندارند به كجا رسيد و صدها مورد ديگر
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۲
comment
2
1
comment حتما خانم ابريشمكار اين شهردار منطه [...] را مى شناسد و بيشتر تخلفات را در منطقه مى داند
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۲
comment
2
1
comment اين ديگه نوبره كه يه نفر حالا به هر شكلي تونسته تو شهرداري پست بگيره بياد و مقابل نماينده مردم در شورا اينجوري توهين اميز اظهار فضل كنه!!!!
قبول دارين كه اين اتفاقات فقط تو اهواز ميوفته
comment
محمدحسینی حاجیور
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۲
comment
0
2
comment کسی که در مقابل اعضای [...] شورای شهر اهواز با شجاعت حرفشو می زنه باید ازش تشکر کرد.جناب فخرالدین ممنونیم.
comment
یوسف
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۲
comment
2
1
comment از جناب مهندس باورصاد بابت حمایت بی دریغ خود از شهردار محبوب و مردمی جناب مهندس فخرالدین تشکر می کنم.
comment
داریوش
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۲
comment
2
1
comment یکی از اعضای شورای شهر که می خواهد [...]خودش را به جای آقای مهندس [...]قراربده با تحریک جمعی از مردم به دنبال جوسازی برای حذف مهندس محبوبمان می باشد.
comment
ایرج
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۲
comment
1
3
comment آدم باید خیلی [...]باشه که به نماینده حداقل 20 هزارنفر در شهر اهواز اونم توی جلسه ی علنی توهین کنه.
comment
کریم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۲
comment
0
1
comment وقتی توسط دونفر از اعضای شورای شهر به جمعی از خبرنگاران بی احترامی می شود وآنها را به طرز زننده ای از جلسه خارج می کنند باید یک نفرهم پیدا شود به آنها توهین کند.
comment
بهار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۳
comment
0
0
comment هزارسال پندونصحيت واندرزكني و بگويي كه درتمام دنياعصرمديريت وتكنولوزي و سرمايه گذاري روي منابع انساني است ولي اقايان و خانم هايي كه خودراي شان را ازاين مردم گرفته اندتا مشكلات را موشكافي كنند و نيروهاي متخصص وكاردان دردرجه اول ازخود بدنه شهرداري استفاده كنند ولي اين امرمحقق نخواهد شد وهركس بدنبال اين است كه مهره شطرنج خود را حركت دهد پس خودكرده را تدبيرنيست نيروهاي باسابقه ومتخصص كه سالهازحمت كشيدند و تحصيل كردند تاروزي بتوانندتجربيات خودرا به كارببندد و باري از سيستم راكاهش دهند ولي متاسفانه با قانوني كه خود ادارات ان را علم كردند رابطه بجاي شايسته به كارهايي مشغول هستند كه درتخصص انان نيست و جزضرربه سازمان جيزي عايده اين اداراه نخواهد شد بيايد به دنبال علاج واقعه باشيد و مديران رابراساس قوم و رابطه و سفارش قبول نكينم و انجا كه توان ندارد ان را بااحترام كناربگذاريم اين راههاراهم درخواب نخواهيم ديد جه برسد درشهرداري اهواز كه رابطه جاي شايسته سالاري را اشغال كرده درهمين زمان جند مديرداراي توان بالاهستند و داراي تخصص احرايي و تعهدو مسئوليت .من نگويم به درددل من گوش كنيد بهتراست كه خود اين نكته را بخوانيد از انچه عمل مي كنند پروزه هايي كه سرهم كاري هستندو [...] انجام مي شوند نمونه ان همين بازسازي خيابان سلمان فارسي كه سنگهاي ان سرهم اوردن قضيه روي هم رفته اند مي توانيد چند متخصص ازان گزارش بدهد
comment
بی خیال
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۳
comment
0
2
comment ایشان یک ادم توانست قبول ندارید سابقه مالیش را برسی کنید ببیند پنج سال قبل هیچی نداشته الان میلیارد شد واقعا" یکی از ادمهای توانست ان زمان فکر می کردیم یک ادم [...]و بهش می خندیدم ولی الان او داره به ما می خنده بی خیال
comment
بی خیال
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۳
comment
0
2
comment جناب خورشیدی یک لباس قشنگ تن یک ادم قشنگ کردن که اعتراض کردن نداره
اوزمان که این لباس قشنگه تن ادم های [...] میکردن که اعتراض را نداشتی بی خیال
comment
دزفولی زاده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۳
comment
0
2
comment واقعا"[...] تو اعضای شورا وجود نداره که یکی بیا تو جلسه شورای درمقابل بقیه اعضا به یک خانم با شخصیت توهین کنه و کسی حرفی نزنه حتی اقایان [...] پر مدعا حاضر در جلسه
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۳
comment
0
1
comment روز اول به اين [...] مى خنديدند اما الان فربه شد شاخ و شانه مى كشد
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۳
comment
0
1
comment روز اول كه به او گفتند [...]اصلا باور نكرد چون هميشه مسخره اش ميكردند فكر مى كرد سر بسرش مى گذارند الان بلبل زبونى ميكنه
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۳
comment
1
0
comment تشکر میکنم از اقای مهندس فخرالدی که با قدرت و شجاعت جلو [...]ایستاد و حرفش را زد [...] در طول 4 سال تصدی شهرداری منطقه 3 اقای فخرالدین از هر کسی که سوال بکنی به جرات فخرالدین را شخصی توانمند و مدیری قوی میخوانند اگر شما دنبال
غالب کردن [...]هستید به شما مگویم [...]در [...]پستهای زیادی هست برای [...]
comment
یوسف
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۳
comment
1
0
comment تشکر میکنم از اقای مهندس فخرالدین که با این شجاعت دست بعضی از اعضای شورای شهر را رو کرد و به [...] من میدانم دنبال چه کسی هستی و هدفت چیست به یاری خدا دور بعدی شاید[...]به تو ری بدهد البته اگر توانستی او را شهردار منطقه 3 بکنی
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۳
comment
0
1
comment مرحبا بر اعضاي شوراي شهر كه در مقابلشان به عضو شورا كه نماينده مردم و برگزيده مردم محسوب ميشه توهين ميشه و خطاب به ايشون الفاظ ناپسند بكار برده ميشه اما در مقابل اين توهين به همكارشون توسط يك نفر كه فقط با رابطه به پست رسيده سكوت ميكنند. نميدانند وقتي اين موضوع قبحش شكسته شود روزي دامن خودشان را نيز خواهد گرفت.
مرحبا بر سكوتتان مرحبا
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۴
comment
1
1
comment با سلام خدمت برادر باورصاد . بله جان برادر همانطور که فرمودیدانتقادات [...]بیانگر دستهای پشت پرده ست و گر نه [...] اگر شما دغدغه رفاه شهروندان را داشتید نیروی اجرایی خود را در صحن علنی شورا به باد انتقاد نمیگرفتید پس معلومه دنبال چه هستید. پس چاه مکن بهر کسی اول خودت باز هم خودت
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۴
comment
2
0
comment جناب آقای علاسوند خواهش میکنم اجازه ندهید بعضی از نماینده ها با نفرات همراه خود باعث بر هم زدن جلسات شورا و تشویش اذعان عمومی شوند آقای مهندس احمد فخرالدین یکی از نیروهای فعال شهرداری است و زحمات زیادی برای این منطقه کشیده ولی متاسفانه [...] خنجر از رو بسته و به دنبال چیز دیگری است.
comment
مرادی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۸
comment
0
0
comment به [...] کار شما دلت برای ما نسوخته دنبال اهداف هستی که خدا شما را به راه راست هدایت کند انشالله من ساکن فرهنگیان 1 هستم
تشکر میکنم از جناب اقای مهندس فخرالدی
مدیری لایق و کاردان و توان مند هستن
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
comment
0
0
comment [...] [...] میخاین پاهاسو بشکنید
comment
شایان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۵
comment
0
0
comment اقای فخرالدین مدید لایقی بود
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار