اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۶۴۷۹
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۶
جشن پیروزی سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و راهپیمایی یوم الله 22 بهمن در اهواز، همزمان با سراسر کشور، با حضور پرشور و باشکوه مردم در حال برگزاری است.

 راهپیمایان با تجمع در میدان بسیج(فلکه ساعت) و سپس میدان مولوی، با در دست داشتن پلاکارد و همراه با سر دادن شعارهای "مرگ بر آمریکا"، "مرگ بر اسرائیل"، "استقلال آزادی جمهوری اسلامی"، "انرژی هسته ای حق مسلم ماست"، "مرگ بر تکفیری" و ... به سمت پل سلمان فارسی اهواز حرکت کردند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان، استاندار، نمایندگان مجلس و بسیاری از مسئولان استان از ابتدای مسیر همراه با جمعیت در حال راهپیمایی و سر دادن شعار هستند. آيت الله سيداحمد خاتمي عضو هيات رئيسه مجلس خبرگان رهبري نيز در جمع راهپيمايان اهوازي حضور دارد و در پايان راهپيمايي امروز در جمع مردم سخنراني می کند.

با توجه به تراکم جمعیت حرکت به کندی انجام می شود. تعداد زیادی از راهپیمایی کنندگان هم اکنون به خیابان نادری رسیده اند و به سمت جایگاه سخنرانی در حال حرکت اند. هم زمان پرچم آمریکا و آدمک های استکباری ساخته شده توسط مردم از مقامات آمریکایی و اسراییلی، به آتش کشیده شد.

حضور گسترده اقوام و عشایر مختلف استان با لباس های محلی و بومی و جشن و پایکوبی به شیوه سنتی خود در جمع راهپیمایان از دیگر نکات مراسم امروز است.

جمعي از موتورسواران در حاشيه راهپيمايي امروز در اهواز از ريز پل چهارم و محل عبور راهپيمايان با در دست داشتن پرچم ايران و عكس هاي امام (ره) و مقام معظم رهبري رژه رفتند.

همچنين گروهي از قايق سواران نيز در رودخانه كارون با در دست داشتن پرچم هاي ايران راهپيمايان اهوازی را همراهي كردند.

 
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار