شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۶۵۰۳
تعداد نظرات: ۱۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۱:۰۰
سخنگوی شورای شهر اهواز اظهار کرد: ضعف های مدیریتی ، شهرداری های مناطق و سازمان های مرتبط با شهرداری را از تریبون شورای اسلامی شهر اهواز اعلام می نمایم.
سخنگوی شورای شهر اهواز اظهار کرد: ضعف های مدیریتی ، شهرداری های مناطق و سازمان های مرتبط با شهرداری را از تریبون شورای اسلامی شهر اهواز اعلام می نمایم.
سخنگوی شورای شهر اهواز مریم ابریشم کار ضمن تبریک و تهنیت خجسته ایام دهه فجر و پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران به رهبری بزرگ مرد تاریخ امام خمینی کبیر را به تمامی ایرانیان خصوصا شهروندان اهوازی اظهار کرد: مقام معظم رهبری حضرت ایت الله خامنه ای در ارتباط با ایام خجسته فجر می فرمایند، دهه فجر دهه تجدید قوای نیروهای انقلابی و تجدید یادها و خاطره های پر شکوه آن روزهاست، دهه تجدید میثاق با انقلاب است، دهه گرامیداشت بزرگترین معجزه الهی در این روزگار است.
 همچنین نماینده مقام معظم رهبری در خوزستان حضرت ایت الله موسوی جزایری در مورد گرامیداشت ایام الله دهه فجر خاطرنشان می کنند که انقلاب اسلامی ایران نعمت بزرگی برای کشور بوده و به همین دلیل لازم است هر سال و در سال زوز این عید بزرگ شکر نعمت را بجا آوریم ودر شرایط کنونی که وهابی ها و دشمنان اسلام ،با ابزارهای مختلف اکاذیبی علیه اسلام وایران مطرح می کنند لازم است در ایامی همچون دهه فجرواقعیت های اسلام وانقلاب اسلامی را بیش از بیش بیان کنیم.

عضو شورای شهر اهواز بیان کرد : با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری و نماینده ایشان حضرت ایت الله موسوی جزایری و علاقمندی شهردار محترم آقای سید خلف موسوی مبنی بر برگزاری هر چه باشکوهتر جشن انقلاب اسلامی که به منزله مشت محکمی بر دهان مستکبرین جهان بالاخص آمریکای جنایتکار در رابطه با مسائل هسته ای وپشتیبانی از تیم مذاکره کننده مربوط به این موضوع می باشد . 

عضوشورای شهر اهوازاظهار کرد : مشکلات عدیده موجود در منطقه 3 شهرداری اهواز می باشد که علارغم تذکرات مکرر به شهردار منطقه هیچ اقدامی در خصوص برطرف کردن مشکلات منطقه که شامل محلات زرگان، فرهنگیان 1و 2 و 3، زویه، کوی ملت، زیتون کارمندی، ملی راه، کوی شاهد، کوی پیروزی و علی آباد است صورت نپذیرفته و در جلسات متعددی که با شهروندان این منطقه حتی با حضورشهردار منطقه و یا معاونین شهردار صورت پذیرفت و مسائلی راجع به نداشتن آسفالت مناسب، فضای سبز، روشنایی خیابانها و کوچه ها ، فضای مناسب ورزشی ، جمع آوری پسماند که متاسفانه با ماشین های روباز انجام می شود، وسایل حمل و نقل عمومی و .. مطرح شد و با توجه به آگاهی شهردار نسبت به مشکلات موجود ، بعلت ضعف مدیریتی شهردار منطقه 3 و با عنوان این جمله که این مسائل به بنده ارتباطی ندارد از فراهم نمودن نیازهای بحق شهروندان عزیز این منطقه سربازمی زنند.
 وی بیان کرد : البته در این منطقه مسائلی همچون تغییر کاربری های متعدد ، قطع درختان پارک، صدور پروانه ساختمان های بدون پارکینگ و شبهات ایجاد شده در مورد مجسمه حافظ و سایر تخلفات صورت گرفته که شهردار منطقه تا کنون پاسخگوی این مسائل نبوده اند. از شهردار محترم کلانشهر اهواز خواهشمندیم شخصا در مورد رفع مشکلات منطقه 3 اقدام نمایند.

وی ادامه داد : آقای سید خلف موسوی شهردار محترم کلانشهر اهواز با توجه به توان مدیریتی شما و آشنایی شما با شاخص های مدیریتی ، انشالله در انتصاب معاونین، مدیران شهرداری با توجه به تخصص، تجربه و شایستگی افراد اقدام لازم را مبذول فرمایید.

سخنگوی شورای شهر اهواز گفت : از هیات رئیسه و ریاست محترم شورای اسلامی شهر اهواز خواهشمندم در جلسات شورا بدون مقدمه و زمان جمع بندی مطالب توسط خبرنگاران جلسات را غیر علنی ننمایند تا این عزیزان فرصت ثبت نتایج و برآیند موضوعات مطرح شده را داشته باشند. ضمنا دستور فرمایید در برخورد با این عزیزان نهایت احترام نیز رعایت شود.

وی ادامه داد : بنده بعنوان نماینده مردم در شورای اسلامی شهر اهواز و بنابر پاسخ به رای اعتماد شهروندان عزیز به همه عزیزان قول می دهم که ضعف های مدیریتی در معاونت ها، شهرداری های مناطق و سازمان های مرتبط با شهرداری را از تریبون شورای اسلامی شهر اهواز اعلام نمایم. و امیدوارم که همگی ما را در مسئولیتی که به ما واگذار نموده اید مثمر ثمر باشیم.
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۶
انتشار یافته: ۱۱
comment
comment
مومنی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۳
comment
0
0
comment خانم ابریشمکار استاد دانشگاه و انسان محترمی است و بعنوان یک شهروند اهوازی از برخورد اهانتی آمیز با ایشان ناراحت شدم اما: ایشان باید بدانند که متاسفانه برخی ها خودشان را وامدار [...]می دانند و بر همین اساس هر برخوردی با اعضای شورا را بر خود روا می دانند. خانم ابریشمکار می بایست در زمان انتخاب [...]، شاخص های انتخاب [...]را بر اساس تجربه و کارآمدی و... تعیین و ذعایت می کردند تا لابی گری ها و... چنین وضعی را درست نکند.
به نظر من باید رسما از ایشان عذرخواهی کنند و با افرادی که با نمایندگان مردم چنین رفتارها و برخوردهایی می کنند برخورد شود.
همچنین خانم ابریشمکار باید این اهانت ها را نه فقط اهانت به خودشان بلکه اهانت به مردمی بدانند که به ایشان رای داده اند و لذا باید قاطعانه با این موضوع برخورد کنند و با یک دلجویی ساده کوتاه نیایند. از شجاعت ایشان در جلسه شورا واقعا خوشحال شدم. درود.
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۳
comment
0
0
comment درود بر شما اما اگر دوستان و [...]همكاران شما در شورا بگذارند
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۳
comment
0
0
comment امیدوارم آقای شهردار با کسانی که با خانم دکتر ابریشمکار برخورد توهین آمیز داشته اند برخورد کنند. من از برخوردی که با ایشان شد خیلی متاسف شدم
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۳
comment
0
0
comment از اعضاي شوراي شهر انتظار بود وقتي به يكي از اعضاي شوراي شهر توسط يكي از مديران شهرداري توهين ميشود و الفاظ ناپسند بكار ميرود سكوت نكنند و نظاره گر نباشند چون توهين به يك عضو شورا كه نماينده و برگزيده مردم اهواز است توهين به همه شورا و توهين به كليت شوراست.
خطاب من به اعضاي شورا اين است كه اگر امروز در مقابل توهين به خانم ابريشمكار سكوت كرده ايد مطمعن باشيد اين مديران كه با رابطه به اين سمتها رسيده اند نه با شايسته سالاري در اينده اين توهينها را نثار شما ساير اعضا هم خواهند كرد.
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۴
comment
0
0
comment ما دیگر نمیگذاریم افرادی با عکس و پوستر در انتخابات های بعدی رای بیاورند .........
comment
محسن
|
United States
|
۲۱:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۴
comment
0
0
comment خانم ابریشمکار!
بخاطر مردمی که به شما رای داده اند هم که شده در مقابل این برخورد اهانت آمیز کوتاه نیایید. شما به شهردار رای دادید پس حالا با کسانی که به شما توهین کردند برخورد کند.
comment
مهتاب جلیلی
|
United States
|
۱۹:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۵
comment
0
0
comment واقعا مایه تاسف است که یک مدیر شهرداری که از یک سازمان دیگر به شهرداری مامور به خدمت شده حالا چنین برخوردهای توهین آمیزی با نماینده منتخب مردم در شورا داشته باشد.
اگر خانم ابریشمکار با یک عذرخواهی ساده کوتاه بیایند، ما ایشان را نمی بخشیم.
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
comment
0
0
comment مدیری که توانمند باشد همیشه مخالف های زیادی دارد [...]سابقه کاری شما با مهندس فخرالدین قابل مقایسه نیست
خواهش میکنم زمانی که میخواهید در شورا صحبتی بکنید اول با خانم زمانپور و صالح پور مشورت کنین بعد حرف بزنید[...]
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
comment
0
0
comment خانم ابریشم کار اگر جای شما باشم
به همان درس دادن در دانشگاه ادامه میدم [...]
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۸
comment
0
0
comment با سلام

از ریاست محترم شورا جناب اقای علاسوندسئوالی داشتم اکثر اعضای شورا مخالف حرفهای خانم ابریشم کار بودند مگر خانم ابریشم کار سخنگوی شورا شهر نیست مگر نباید حرفهای شورا را انتقال بدهد پس چطور اعضای شورا مخالف
خانم ابریشم کار بودند پس بیانگر این است که خانم ابریشم کار حرفهای دل خودش را میزند پس چطور اجازه میدهد با این حرفها شورا را زیر سوال ببرد شما باید ایشان راا از جلسه شورا به دلیل جو سازی[...]
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۳۰
comment
0
0
comment اقایان شوشان چرا از خانم ابریشم کار حمایت میکنید و نظر های مخالف ایشان را نمیگزارید بنده شخصا 3 تا نظر نوشته ام ولی هیچ کدام را نگذاشتین
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار