شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۶۵۲۲
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۰:۴۰
رییس خانه صنعت و معدن خوزستان از واحدهای تولیدی و صنعتی استان خواست تا در نمایشگاه بهاره امسال حضور یابند.
 
فرامرز احمدی‌نژاد اظهارکرد: این نمایشگاه از 14 تا 21 اسفندماه امسال در محل دائمی برگزاری نمایشگاه‌های اهواز برگزار می‌شود.
 
وی افزود: به واحدهای صنعتی و تولیدی استان توصیه می‌کنیم که در این نمایشگاه حضور یابند زیرا این نمایشگاه کامل متفاوت از نمایشگاه‌های سال‌گذشته است. اگرچه نمایشگاه‌های سال گذشته با ماهیت کمک به تولیدکننده و مصرف‌کننده برگزار می‌شد اما در عمل برگزاری این نمایشگاه‌ها به گونه‌ای بود که این اهداف محقق نمی‌شد.
 
احمدی‌نژاد ادامه‌داد: اگر در نمایشگاه بهاره تولیدکننده به صورت مستقیم کالای خود را عرضه می‌کرد، مصرف‌کننده نیز کالای موردنظر خود را بدون واسطه و با قیمت مناسب‌تری به دست می‌آورد اما متاسفانه در نمایشگاه‌ سال‌گذشته با توجه به این‌که اتحادیه‌های صنفی متولی برگزاری نمایشگاه بودند و تولیدكنندگان نقش نداشتند، شاهد ضرر تولیدکنندگان و مصرف کنندگان بودیم.
 
وی بیان‌کرد: با هماهنگی مدیریت سازمان صنعت و تجارت استان قرار شده امسال به نوعی جلوی ضرر مصرف‌کننده و تولیدکننده گرفته شود و خانه صنعت و معدن در سیاست‌گذاری نمایشگاه دخیل باشد.
 
رییس خانه صنعت و معدن خوزستان اظهارکرد: معتقدیم تا زمانی که تولیدکننده هست باید از حضور آن در نمایشگاه‌ها استفاده کرد و حتی در تلاش هستیم به جای دخالت بنکداران برای عرضه مواد غذایی، از صنایع پخش‌کننده در نمایشگاه استفاده کنیم. همچنین تقویت برندسازی و آشنایی بیشتر مردم با برندهای تولیدی استان از دیگر مزیت‌های نمایشگاه امسال است.
 
وي يادآورشد: اجاره هر مترمربع غرفه برای واحدهای شرکت‌کننده 320 هزار ریال است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار