شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۶۵۴۴
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۵
سرمربي تيم فوتبال استقلال خوزستان با اشاره به پيوستن ايمان مبعلي به استقلال تهران گفت: نمايندگان ايران در بازي‌هاي آسيايي آبروي فوتبال‌مان هستند و خوشحاليم ‌كه توانستيم به استقلال تهران كمك كنيم.
عبدالله ويسي اظهاركرد: در حال حاضر تيم‌مان شرايط خاص و ويژه‌اي دارد كه بازيكنانم اين شرايط را درك كرده‌اند.
 
وي بيان‌كرد: خوشحالم كه تاكنون توانسته‌ايم آن امتيازاتي كه براي ماندن در ليگ نياز داريم را جمع كنيم. باتوجه به اين موضوع استرس نداريم ولي به خاطر اين‌كه انتظارمان اين بود كه در جدول جايگاه‌مان از اين رده‌اي كه هستيم، بالاتر باشد، به دنبال تك رقمي كردن رتبه‌‌مان هستيم؛ به همين دليل به سه امتياز نياز داريم؛ پس با تمام وجود مي‌خواهيم نتيجه كامل ديدار با داماش را به دست آوريم و رتبه‌مان را در جدول ارتقا دهيم كه اين لياقت بازيكنان خوزستان است.
 
سرمربي تيم فوتبال استقلال خوزستان افزود: شرايط ما مانند تيم‌هاي انتهايي جدول نيست و خوشبختانه ما نسبت به اين تيم‌ها از نظر روحي- رواني بهتر هستيم و مي‌توانيم خودمان را انشاالله در بازي با داماش نشان دهيم.
 
وي درباره تيم داماش هم گفت: حريف‌مان تيم بسيار خوبي، به ويژه در نيم‌فصل اول بود. اين تيم نماينده شمال است و رقابت شمال و جنوب هم هميشه خوب و زيبا بوده است. در نيم‌فصل اول مقابل آن‌ها به نتيجه تساوي رسيديم و اكنون تمام تلاش‌مان، پيروز شدن است. داماش را يك تيم قابل احترام مي‌دانيم و براي آن‌ها ارزش قايل هستيم. داماش نسبت به اين بازي استرس خاصي دارد كه ما اين استرس را باتوجه به اين‌كه خودمان هم گاهي اوقات در چنين شرايطي قرار گرفته‌ايم، درك مي‌كنيم. به هر حال ما بايد از اين استرس نهايت استفاده را ببريم.
 
ويسي درباره اين‌كه اين ديدار در كدام ورزشگاه اهواز برگزار مي‌شود، عنوان‌كرد: اين بازي در غدير برگزار خواهد شد. با كياني‌زاده، مديركل ورزش و جوانان استان در اين خصوص جلسه‌اي داشتيم كه او به ما قول همكاري داد تا اين ديدار در غدير برگزار شود.
 
وي در ادامه درباره ديدار تيمش در مقابل صبا گفت: اين بازي را بسيار خوب شروع كرديم و توانستيم آن را بسيار خوب كنترل و اداره كنيم ولي متاسفانه آن جايي كه بايد بازي را تمام مي‌كرديم، به اين صورت نشد. در اثر اشتباه داوري روي يك صحنه كه براي صبا پنالتي گرفت كه البته تمام كارشناسان هم ‌گفتند پنالتي نبود، متاسفانه نتوانستيم سه امتياز كامل اين ديدار را كسب كنيم. به هر حال نظر داور براي ما مهم است و هيچ اعتراضي هم نداريم.
 
سرمربي تيم فوتبال استقلال خوزستان همچنين درباره موافقت هيات مديره اين باشگاه مبني بر انتقال ايمان مبعلي به استقلال تهران، عنوان‌كرد: به مبعلي و تمام بازيكنان‌مان حتي آن‌هايي كه براي ما بازي نمي‌كنند، نياز داريم اما شرايط به صورتي بود كه بايد به استقلال تهران كمك مي‌كرديم؛ چراكه اين تيم نماينده ايران در آسيا است. به هر حال نمايندگان ايران در بازي‌هاي آسيايي آبروي فوتبال‌مان هستند.
 
وي افزود: در هر صورت وظيفه‌مان بود كه به استقلال تهران كنيم، ضمن اين‌كه هر تيم ديگري هم كمك مي‌خواست، اين كار را با تمام وجود انجام مي‌داديم. خوشحاليم كه توانسته‌ايم يار كمكي‌اي به استقلال تهران بدهيم و به اين نماينده ايران كمك كنيم. اين‌كه يك بازيكن از تيم ما در جام باشگاه‌هاي آسيا شركت مي‌كند افتخاري براي ما و باشگاه است.
 
وي درباره نقش خود و باشگاه استقلال خوزستان در احياي بازيكناني از جمله مبلعي و ميداوودي، گفت: من مربي هستم و وظيفه‌ام را انجام مي‌دهم و خوشحال مي‌شوم به بازيكناني كه لياقت دارند به جاهاي بالاتري برسند، كمك كنم؛ ضمن اين‌كه در اين زمينه باشگاه هم نقش پررنگي دارد.
 

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار