اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۶۵۵۵
تعداد نظرات: ۷ نظر
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۹:۲۹
در شانزدهمین روز از دهه فجر جشنی دیگر ویژه کودکان مهدهای کودک شهر اهواز در سالن ورزشی گیت بوستان برگزارشد در این جشن از دو مجری کشوری در زمینه کودک دعوت به عمل آمد.
امیر آهن جان سرپرست معاونت اموراجتماعی وفرهنگی شهرداری اهواز باتقدیر از حضور حماسی و انقلابی شهروندان اهوازی در راهپیمایی 22 بهمن به تشریح اقدامات شهرداری در دهه فجر انقلاب اسلامی پرداخت. وی در این گفتگو فعالیتهای شهرداری را به بخشهای مختلفی ازجمله جشنها ومراسمات ، مسابقات ، فضاسازی و آذین بندی شهری و حضور فعال در راهپیمایی 22 بهمن و ...تقسیم کرد.
آهن جان در ابتدای این مصاحبه به برگزاری 14جشن در بوستانها ونقاط مختلف شهر اهواز اشاره کردوگفت:به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و در دهه مبارکه فجر 14جشن از سوی شهرداری اهواز باحضور شهروندان اهوازی در بوستانهای شهر برگزار شد که 7 جشن بانام فصل رهایی و7 جشن با نام فجر بیداری برگزارگردید. دراین جشنها که درمناطق 7گانه وبا همکاری معاونتهای اموراجتماعی وفرهنگی مناطق و روابط عمومی های مناطق برگزارشد بخشهای مختلفی ازجمله تئاترباموضوع انقلاب اسلامی ، سرودخوانی ، خاطره گویی در خصوص انقلاب اسلامی ، دعوت ازخوانندگان محلی و... گنجانده شده بود. این جشنها با موضوعات آموزش شهروندی و انقلاب اسلامی مورد توجه شهروندان قرار گرفت.
وی در ادامه افزود: همچنین در حاشیه برگزاری این جشنها وساعاتی پیش از برگزاری جشن ، ایستگاهها وغرفه هایی درمحل برگزاری جشن برپا گردید.ازجمله ایستگاه ورزش که به اجرای مسابقات ورزشی پرتاب دارت ، روپایی ، طناب کشی خانوادگی ، بازی های فکری و ... پرداخت.همچنین ایستگاه آموزش شهروندی که اقدام به توزیع محصولات آموزشی نمود ومسابقه نقاشی کودکان را با موضوع دهه فجر برگزار کرد.علاوه بر این در حاشیه برگزاری جشنها ایستگاه سلامت جهت انجام تست رایگان دیابت و مشاوره خانواده دایر گردید.غرفه «قرآن بخوان ، جایزه بگیر» یکی دیگر از غرفه های برپا شده بود که مورد توجه کودکان و نوجوانان قرار گرفت.
سرپرست معاونت اموراجتماعی وفرهنگی شهرداری گفت:شهرداری اهواز در کنار خدمت رسانی عمومی به شهروندان برنامه هایی خاص و ویزه را نیز جهت پرسنل شهرداری و خانواده های ایشان برگزار نمود که جشن بشارت بهار یکی از این جشنهاست که در شانزدهمین روز دهه فجر انقلاب اسلامی شهرداری میزبان 5 هزار نفر از پرسنل شهرداری وخانوده های ایشان بود. جشن بشارت بهار در سالن ورزشی گیت بوستان برگزارشد. در این جشن که از بازیگران کشوری (علیرضا خمسه و محسن افشانی)دعوت به عمل آمده بود ساعات خوشی برای حضار رقم خورد. دعوت از مجید اخشابی خواننده مطرح کشوری نیز یکی دیگر از بخشهای متنوع این مراسم بود.
وی افزود: در شانزدهمین روز از دهه فجر جشنی دیگر ویژه کودکان مهدهای کودک شهر اهواز در سالن ورزشی گیت بوستان برگزارشد در این جشن از دو مجری کشوری در زمینه کودک دعوت به عمل آمد. حضور «عمو مهربان و خاله رویا» درکنار مجری توانای شبکه خوزستان «عموسعید»فضایی شاد وبانشاط را برای کودکان رقم زد.
سرپرست معاونت امور اجتماعی وفرهنگی شهرداری اهواز در ادامه به برگزاری 7 مسابقه بادبادک پرانی در مناطق 7گانه شهرداری اشاره کرد و گفت:این مسابقات شاد مفرح ویژه خانواده هادر پارکهای سطح شهر برگزار شد.
وی افزود: در زمینه شهردار مدرسه وشهردار خانواده نیز برنامه های گوناگونی برگزارشد.برگزاری تئاتر با موضوع انقلاب ویژه مدارس در 70 مدرسه طرح شهردار مدرسه و 70 مدرسه طرح شهردار خانواده ، برگزاری جشنواره های ورزشی در مدارس پسرانه طرح شهردار مدرسه و برگزاری مسابقه روزنامه دیواری در 70 مدرسه طرح شهردار مدرسه از جمله این اقدامات است.
امیرآهن جان در ادامه به برگزاری کارگاه سلامت در سرای محله آل صافی و فرهنگسرای علوی اشاره کرد و گفت: برای اولین بار در کنار برگزاری کارگاه سلامت به مناسبت دهه فجر ویزیت رایگان برای افراد مراجعه کننده به این اماکن صورت گرفت.
وی در زمینه فضاسازی و آذین بندی شهر به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی گفت:به مناسبت دهه فجر میادین و معابر اصلی شهر اهواز به وسیله بنر و ریسه آذین بندی شد. همچنین به همین مناسبت پرچم های موجود در شهر تعویض و پرچم های جدید نصب گردید.
سرپرست معاونت امور اجتماعی وفرهنگی شهرداری در ادامه در خصوص برنامه های مشارکتی شهرداری به مناسبت دهه فجر گفت: از سوی معاونتهای امور اجتماعی وفرهنگی مناطق 7گانه با مشارکت مساجد32 جشن در مساجد مختلف برگزار شد. همچنین به همین مناسبت 4 یادواره شهدا نیز با مشارکت مساجد برگزار گردید. در روز پنجشنبه 17 بهمن ماه نیز مزار شهدا غبار روبی وعطر افشانی شد.
آهن جان در بخش پایانی این مصاحبه به برنامه های ویژه 22 بهمن ماه اشاره کرد و گفت: در مسیر راهپیمایی 22 بهمن ماه 9 غرفه فرهنگی دایر گردیدو 15 هزار کلاه آفتابگیر میان شهروندان توزیع شد. نصب 3 طاق نصرت در میسر راهپیمایی ، نصب 2 سن و 12 جایگاه شعارگویی و 5 جایگاه فیلم برداری در مسیر راهپیمایی نیز از جمله اقدامات شهرداری در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی بود. همچنین برای اولین بار شهرداری اهواز در روز 22 بهمن ماه جشنی ویژه را در محل خیابان عارف جنب میدان مولوی برگزار نمود. در این سامانه هنری از 2 خواننده محلی (بختیاری و عربی) دعوت به عمل آمد. حضور مجری کودک سعید بهبهانی و بهزاد خیرالهی مجری صداوسیمای مرکز خوزستان به جهت ایجاد فضایی شاد وبانشاط و ترغیب و تشویق شهروندان برای شرکت در مراسم راهپیمایی از اهداف این سامانه بود.
امیر آهن جان سرپرست معاونت اموراجتماعی وفرهنگی شهرداری اهواز در پایان گفت: فارغ از تمام کارهای تبلیغاتی ، ما در شهرداری اهواز در تلاشیم در تمامی لحظات در کنار شهروندان بوده و فضایی شاد وبا نشاط را برای آنان رقم بزنیم و با ارائه آموزش های شهروندی کمک کنیم ساکنان شهر اهواز از شهرنشین به شهروند تبدیل شوند که این مهم جز با تلاش و کوشش مسئولین درکنار همیاری و همکاری شهروندان میسر نخواهد بود.
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
انتشار یافته: ۷
comment
comment
سارا کریمی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۳
comment
1
0
comment ضمن عرض خسته به بچه های زحمت کش شهرداری اهواز
comment
وحيد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۳
comment
0
0
comment ميشه بگيد اين متن رو كى براش نوشته؟ كسى كه ٨ سال طول كشيد تا فوق ديپلم بگيره رو چه به اين حرفها! شوشان از تو بعيده اين چيزها رو منتشر كنى!
پاسخ ها
comment
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
comment
comment هه هه هه
comment
موسی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۴
comment
1
0
comment آقای آهن جان خسته نباشید!کجای این جشنهاآموزش شهروندی داشت بنظربنده واکثرشهروندان همش آموزش بزن وبه کوب بود!!!
comment
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۴
comment
1
1
comment با در اختیار قراردادن اعتبار به بخش فرهنگی و با حضور این مدیریت جوان و باتدبیر می توان جلوی بسیاری
از هزینهای اضافه شهرداری مانند : ،ترمیم دوباره مبلمان شهری و فضای سبز وفضاهای سرگرمی عمومی،
نطافت شهری و.....
زیرا هزینه در بخش فرهنگی هر شهر سرمایه گذاری است قابل توجه شهردار و مدیران ارشد استان
آقای آهن جان امید وارم مسئولین اهمیت فعالیتهای فرهنگی را همانند جنابعای درک نمایند.
تشکر من را بابت فعالیتهای فروان و تاثیرگذاری که در این مدتی که سکاندار این مسئولیت هستید با در اختیار نداشتن نیروهای متخصص کافی و اعتبار پایین انجام دادید.
پایدار و سلامت باشید
پاسخ ها
comment
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
comment
comment چه جالب توی پایگاه خبری اکسین پرس هم دقیقا همین نظر با نام (ر/ک)منتشر شده !وای خدای من چه هماهنگی دلنشینی
comment
ناشناس
|
United States
|
۲۱:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۸
comment
0
0
comment اسماعیل ارندان هستم از روستای اسدآباد بهبهان ، واقعا آقای خیرالهی و بهبهانی زاده از مجریان توانای کشور هستند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار