شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۶۶۷۱
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۰
با اتمام فیلمبرداری از لوکیشن های داخلی پروژه سینمایی شهر موش ها در بوستان ولایت٬ فضای خارجی این فیلم در شهر های شوشتر، دزفول و ملک آباد استان خوزستان فیلمبرداری می شود. موش ها از مدرسه به استان خوزستان می روند
با اتمام فیلمبرداری از لوکیشن های داخلی پروژه سینمایی شهر موش ها در بوستان ولایت٬ فضای خارجی این فیلم در شهر های شوشتر، دزفول و ملک آباد استان خوزستان فیلمبرداری می شود.
موش ها از مدرسه به استان خوزستان می روند
به گزارش روزدوشنبه روابط عمومی این پروژ سینمایی، منیژه حکمت تهیه کننده فیلم سینمایی شهر موشهای 2 در این باره گفت: گروه ساخت دکور از دهم بهمن ماه در استان خوزستان مستقر شده اند و با ساخت دکور و آماده شدن شرایط، کارگردان٬ عروسک گردان ها و گروه تولید از اول اسفندماه برای فیلمبرداری فضای خارجی فیلمنامه٬ راهی شهرهای شوشتر، دزفول و ملک آباد می شوند. 

وی دلیل انتخاب استان خوزستان را طبیعت زیبا و آب و هوای مناسب این منطقه عنوان کرد و توضیح داد: حضور شهر موشها در خوزستان با استقبال مردم فرهنگ دوست این استان مواجه خواهد شد.

این تهیه کننده سینما با بیان اینکه این فیلم در تابستان سال آینده اکران می شود افزود: تاکنون بیشتر از 85 درصد از این فیلم جلوی دوربین رفته و مصطفی خرقه پوش به صورت همزمان تدوین فیلم را شروع کرده است.

حکمت همچنین از عقد قرارداد با علیرضا علویان برای طراحی صدا، صداگذاری و میکس صدای عروسک های فیلم شهر موشها خبر داد و گفت: فیلم سینمایی شهر موشها یک پروژه ملی است که تلاش داریم در ساخت آن از بهترین های سینمای ایران برای همکاری دعوت کنیم. عقد قرارداد با علویان برای صداگذاری و میکس صدای فیلم در همین راستا است.

این تهیه کننده و کارگردان سینما با تشکر از مدیران ارشد استان خوزستان برای همکاری با ساخت این پروژه اظهار داشت: فیلم سینمایی شهر موشها سازنده خاطره جمعی چند نسل مختلف است که حضور آن در خطه سرافراز جنوب کشور می تواند این شهرها را نیز در این خاطره فراگیر شریک سازد.

فیلم سینمایی شهر موشها از 5 مهر ماه سال جاری به کارگردانی مرضیه برومند و تهیه کنندگی مشترک منیژه حکمت و علی سرتیپی در 4 آشیانه هواپیما در بوستان ولایت آغاز شده است. 

سایر عوامل شهر موشها به ترتیب زیر است:

کارگردان: مرضیه برومند، فیلمنامه: فرهاد توحیدی، مدیر هنری و طراح دکور: محسن شاه ابراهیمی، تدوین: مصطفی خرقه پوش، موسیقی: بهرام دهقانیار،مدیر فیلمبرداری: کاوه شاه محمدلو، طراحی صدا، صداگذاری و میکس صدا: علیرضا علویان، مدیر تولید: جعفر عروجی، سرپرست صداپیشگان: آزاده پور مختار، طراح و سرپرست کارگاه عروسک سازی: مرضیه محبوب، طراح لباس: نازنین توسلی، جلوه های ویژه کامپیوتری: رضا میثاقی، دستیار کارگردان: روزبه سجادی حسینی، گروه برنامه ریزی: نوید کریم زاده- محمد مرعشی، شعر و ترانه: هنگامه مفید، سرپرست عروسک گردان ها: محمد اعلمی، روابط عمومی: محرم براتی، تهیه 2: بهرنگ تنکابنی، مجری طرح: مهشید آهنگرانی، تهیه کنندگان: منیژه حکمت- علی سرتیپی.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار