شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۶۸۴۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۴:۲۸
قربانعلی سعادت نیا / رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر اهواز
شیخ قربانعلی سعادت نیا رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر اهواز با اعلام خبر 1000میلیارد ريال بودجه برای شهر اهواز برای توجه به آسیب های اجتماعی و خانواده،مساجدوآموزش فرهنگ قرآنی ،بازسازی حرم مطهر علی ابن مهزیار اهوازی و ...در نظر گرفته شده است.

به گزارش شوشان-کامبیز بهادری:شیخ قربانعلی سعادت نیا رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر اهواز با اعلام این خبرگفت با هدف ارتقای حقوق شهروندی،توجه به آسیب های اجتماعی و خانواده،مساجدوآموزش فرهنگ قرآنی،شهردار مدرسه،مسائل ارزشی،سنتی و انقلابی در اهواز،حمایت از گروهای مردم نهاد ،بازسازی حرم مطهر علی ابن مهزیار اهوازی،راه اندازی فرهنگسراهای محله،توجه به هنرمندان و تشویق آنها و تقدیر ازمفاخر علمی و فرهنگی شهر اهواز و توسعه کتابخانه ها و سالن های ویژه برنامه های بزرگ فرهنگی بودجه 1000 میلیارد ریال در نظر گرفته شده است.وی اظهار امیدواری کرد بتوان با برنامه ریزی دقیق و حساب شده بیشتر این بودجه را مصوب نمود.

comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
انتشار یافته: ۲
comment
comment
یک دوست
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
comment
0
1
comment من واقعابرای رای خودم به [...] متاسفم
[...]
comment
بی خیال
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
comment
0
1
comment جناب شیخ
بفرماداره کل فزهنگ و ارشاد . سازمان تبلیغات اسلامی . اداه اوقاف وامور خیریه و اداره کل کتابخانه های استان پس چه کاره هستن وچکار باید بکنند مگر بودجه شهرداری اهواز چقدر است که جنابعالی یکصد میلیاردتومان ان را به اموری که گفتی اختصاص دهند به کجا چنین شتابان کمی اهسته تر رو عضو محترم شورای شهرداری اهواز بی خیال
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار