شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۶۹۰۷
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۰:۰۵
مسوول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی خوزستان گفت: برخورد دو دستگاه موتورسیکلت شب گذشته درجاده گلف نرسیده به بی بی یان مسجد سلیمان، دو مصدوم و سه فوتی بر جای گذاشت.
ˈرضا رفیعیˈ سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: در این حادثه که ساعت 22 و 40 دقیقه رخ داد نیروهای امدادی اورژانس 115 بموقع در محل حادثه حاضر شدند.

وی افزود: نیروهای امدادی مصدومان این حادثه را ابتدا به بیمارستان 22 بهمن مسجدسلیمان منتقل و از آنجا به بیمارستان گلستان اهواز انتقال داده اند.

رفیعی گفت: مصدومان حادثه دو نفر مرد بودند.
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
انتشار یافته: ۴
comment
comment
شهرام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
comment
0
0
comment اسامی گشته شدگان را اعلام میکنید؟
comment
مسجد سلیمان
|
United States
|
۱۹:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
comment
0
1
comment با عرض تسلیت خدمت همشهریان و بازماندگان.

مطمئنا اگر امکانات بیمارستانی در مسجدسلیمان وجود داشت و این بیماران نیاز به انتقال به اهواز نداشتند فوت نمی شدند.

پول یک قرن تولید نفت شهر مسجدسلیمان یا از جیب خاوری و بابک زنجانی سر در می آورد یا خرج شهر های نور چشمی می شود یا هزینه ساخت سریالهای توهین آمیز صدا و سیما به مردم ما می شود
comment
جعفری
|
United States
|
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۸
comment
0
0
comment بیمارستان شرکت این شهر یک مخروبه با ساختمان فرسوده است بخش آی سی یو ندارد و براحتی بیمارستان ارژانسی دراین بیمارستان فوت می کنند این یک جنایت است چرا بهداشت درمان وزرات نفت رسیدگی نمی کند؟
comment
همشهری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۹
comment
0
0
comment با سلام شب پنچ شنبه در جاده اهواز مسجدسلیمان تصادف مهیبی رخ داد و یک پژو پارس با یک 405 تصادف کردند که هر دو در آتش سوختند .من از نزدیک دیدم با اینکه تصادف نزدیک مسجدسلیمان و دو راهی لالی بود (آبگاه) متاسفانه 50 دقیقه بعد آمبولانس رسید و مصدومان که شکستگی داشتند را با وضع فضاحت باری جابجا کردند متاسف هستیم برای [...] که نابخردانه مصدومان را با وضع دلخراشی جابجا کردند و باز هم متاسفیم که می شد یک ماشین اتش نشانی هم می آمد و این سوختگی ماشین ها را خاموش می کرد که این قدر خسارت به دو ماشین وارد نشود متاسفانه هر دو ماشین کاملا طعمه حریق شدند متاسفیم برای کادر محترم [...] و [...]
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار